به گزارش پارس به نقل از خبر آنلاین، اتفاقات اخیر اقتصادی و ماجراهای مربوط به بابک زنجانی و رضا ضراب این پرونده را وارد ابعاد فوتبالی هم کرده است.

رابطه نزدیک این دو تاجر با باشگاه پرسپولیس در سال های اخیر شایعاتی را درباره احتمال همکاری این دو در آوردن مصطفی دنیزلی به پرسپولیس به همراه داشته است.

دنیزلی که سال قبل از حضور در تهران برای یک فصل حضور در باشگاه بشیکتاش ۳.۵ میلیون یورو گرفته بود اما هیچ گاه رقم قراردادش با سرخپوشان تهرانی رسانه ای نشد. کسی که وقتی هم از تهران رفت، بیش از ۵۰۰ هزار دلار از پرسپولیسی ها اضافه دستمزد گرفته بود.

اما آیا این دلارها را به مربی گرانقیمت ترک، در دل تحریم ها، رضا ضراب داده بود؟ تاجری که در ترکیه فعالیت می کرد؟

جمشید زارع قائم مقام وقت پرسپولیس در پاسخ به این ابهام می گوید: « ما هیچ ارتباطی با رضا ضراب نداشتیم. دلارهای قرارداد دنیزلی را سردار رویانیان از طریق روابطی که در آن زمان داشت تامین کرد. ما اصلا آن وقت اسم رضا ضراب را هم نشنیده بودیم. به هر حال سردار روابط و امکاناتی داشت که این پول را تامین کرد. »

رابطه صمیمی دنیزلی با خانواده اردوغان و حضور او در تیم خانوادگی اردوغان ها از یک سو و رابطه خوب این تاجر ایرانی با بخشی از دولت ترکیه این شایعه را که او در ترغیب یا تامین هزینه های میلیاردی حضور دنیزلی در تهران نقش داشته قوت بخشیده بود اما معاون وقت رویانیان این شایعه را به شدت تکذیب می کند.

دنیزلی این روزها به آذربایجان رفته است، با قراردادی ۶ میلیون یورویی. آذربایجان یکی از کشورهایی است که رضا ضراب و شرکایش در ترکیه به دلیل تجارتشان در آن کشورها، این روزها تحت پیگرد سیستم قضایی ترکیه هستند.