به گزارش پارس به نقل از فارس، مهرداد کفشگری  اظهار داشت: با توجه به حساسیت باز ی های لیگ برتر به نظر من مقابل نفت بازی بدی را انجام ندادیم. در نیمه اول کمی غافلگیر شدیم اما در نیمه دوم به نظرم توپ و میدان دست ما بود و بچه ها خیلی خوب جنگیدند.

وی افزود: من گرم بازی بودم که ناگهان آن اتفاق تلخ برایم افتاد. باور کنید شدت خوردنم به زمین طوری بود که صدای دستم را شنیدم اما از هیچ کس ناراحت نیستم و نمی خواهم بگویم که کسی باعث شده تا این بلا سر من بیاید. این خواست خدا بود و من هم همیشه دعاگوی او هستم.

کفشگری ادامه داد: از همین جا از علی دایی، بازیکنان خونگرم پرسپولیس، گل محمدی، بازیکنان راه آهن و پزشکان تیم تشکر می کنم که من را تنها نگذاشتند باور کنید احساس غرور کردم که با این همه بازیکن خوب و کادر فنی دلسوز هم تیمی هستم. همه نگران من بودند که این موضوع دنیا برایم ارزش داشت. شاید ۴ الی ۶ هفته از میادین دور باشم اما خیلی زود برمی گردم و مطمئن باشید از هر جایی که بتوانم برای کمک به پرسپولیس قدم برمی دارم.

کفشگری خاطرنشان کرد: البته من معتقدم تیم ما آنقدر خوب است و بازیکنان خوبی دارد که قطعا در بازی های آینده موفق می شود البته ما بازی مقابل فولاد دو یا سه بازیکن خوب خود را نداریم اما جایگزین های خوبی داریم. امیدوارم بتوانیم با یک نتیجه خوب مقابل فولاد آماده دربی شویم که من واقعا دلم برای آن بازی خیلی روشن است. چون بچه ها دوست ندارند امسال قهرمانی را از دست بدهند و مطمئن باشید به هدف خود خواهند رسید.

وی در پایان یادآور شد: همین جا از تمام هواداران، مسئولان و دوستان سپاسگزاری کنم که من را در این شرایط سخت تنها نگذاشتند. شرمنده آنها هستم و ان شاءالله بتوانم جوابگوی زحمات بازیکنان و دوستانم باشم. این بدشانسی نصیب من شد اما این موضوع جزئی از فوتبال است و همیشه من یاد گرفته ام تا هر مدتی که برای تیمم به میدان بروم بهترین عملکردم را داشته باشم.