به گزارش پارس به نقل از تسنیم، وزارت ورزش تصویر نامه سازمان بازرسی کل کشور به این وزارت خانه را در اختیار رسانه ها قرار داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، معاونت قهرمانی و توسعه ورزش حرفه ای تصویر نامه سازمان بازرسی کل کشور را در اختیار رسانه ها قرار داد.

 

در این نامه آمده با استناد به بند ۴ الحاقی ۲۷ آبان ۱۳۸۶ ماده ۲۸ قانون تشکیلات، وظائف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب اول خرداد ۱۳۷۵ اعضای شوراهای اسلامی موضوع این قانون در طول مدت مدیریت نمی توانند در سمت های مذکور در این ماده مشغول به کار شوند همچنین قسمت اخیر بند ۱ و بند ۲ ماده یاد شده سمت های مذکور را این چنین بیان می کند سایر روسا، مدیران و سرپرستانی که حوزه مسئولیت آنها به کل کشور تسری دارد و روسای موسسات وابسته به دولت که از بودجه عمومی به هرمقدار استفاده می نمایند.

همچنین به موجب قانون استفساریه ماده ۲۸ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵ و اصلاحات بعدی آن مصوب ۲۵ دی ماه ۱۳۸۴ عضویت همزمان در شوراهای اسلامی با تصدی مناصب اداری مذکور در ماده ۲۸ منافات دارد.

با توجه با استنادات قانونی فوق الذکر تصدی ریاست و یا عضویت در هیات رئیسه فدراسیونهای ورزشی توسط اعضای شوراهای اسلامی ممنوعیت قانونی خواهد داشت.