به گزارش پارس به نقل از فارس، یحیی گل محمدی پس از پیروزی ۲ بر صفر نفت تهران مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: ابتدا از بازیکنانم تشکر می کنم که واقعا برای این بازی انرژی گذاشتند. برخی فکر می کنند گرفتن این ۳ امتیاز ساده بود اما بازیکنانم انرژی زیادی را صرف کردند. تیم حریف در ابتدا نظم خوبی داشت اما رفته رفته ما بهتر شدیم و توانستیم فضای بیشتری را به خود اختصاص دهیم.

وی ادامه داد: در شروع نیمه دوم حریف فشار زیادی را به ما تحمیل کرد اما ما در ادامه توانستیم در ضد حمله به گل دوم دست یابیم. در دقایق پایانی هم کنترل بازی در دست ما بود و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم که دروازه بان حریف عکس العمل های خوبی از خود به نمایش گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال نفت در مورد اینکه چه برنامه ای برای ادامه این روند دارد، تصریح کرد: نفت نشان داده که تیم خوبی است. ما ستاره نداریم اما بازیکنانم همه ستاره هستند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشند. بازیکنانم باید برای بازی های آینده تمرکزشان را بیشتر کنند تا بتوانیم جایگاه بهتری را به دست آوریم.

گل محمدی درباره هدفش یادآور شد: تلاش می کنیم تا در جمع ۴ تیم اول باشیم، برای رسیدن به این هدف کار سختی در پیش داریم. تیم جوانی داریم که آسیب پذیر است. برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داریم که امیدوارم در پایان بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

گل محمدی در مورد اینکه روز گذشته در دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان حضور نداشته، گفت: در آن بازی دوستان بودند. به هر حال ما افتخار نداشتیم در آن بازی باشیم. بزرگترها به میدان رفتند.

وی در مورد اینکه آیا بهتر نبود برای از بین رفتن کدورت هایی که بین او و مهدوی کیا به وجود آمده بود در بازی خداحافظی مهدوی کیا حاضر می شد، خاطر نشان کرد: واقعا مشکلی بین من و مهدوی کیا نیست. آنهایی که فکر می کنند مشکلی بین من و اوست این موضوع زاییده افکار عمومی است. اگر مشکلی هم وجود داشته باشد با سایر افراد است. من هنوز هم با مهدی در ارتباط هستم. هیچ نقطه سیاهی بین من و او نیست.

وی افزود: جشن خوبی بود و به همه تبریک می گوییم که توانستند این بازی را برای خداحافظی مهدوی کیا برگزار کنند.

گل محمدی در مورد استعفایش در پایان نیم فصل و بازگشت دوباره او به نفت عنوان کرد: تصمیماتی بودند که در آن زمان گرفته شد. فشار زیادی روی تیم بود و از روی احساس و عصبانیت هم از طرف من و هم مدیریت تصمیماتی گرفته شد که در آن جلسه هم همه چیز بهم ریخت. پس از آن هر دو به این نتیجه رسیدیم که بهترین نفرات خودمان هستیم که با یکدیگر کار کنیم. فکر می کنم که این اتفاق باعث شد که همبستگی بیشتری به وجود آید.

گل محمدی در مورد این اتفاقات به نفع او شد و باعث شد هادی نوروزی به تیم نفت بپیوندد و رضا نوروزی هم در این تیم باقی بماند، تصریح کرد: من جا دارد از رویانیان تشکر کنم که مقدمات انتقال هادی نوروزی را به نفع فراهم کرد. از هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نفت هم تشکر می کنم که با وجود شرایط مالی این باشگاه توانستند این انتقال را انجام دهند. به هر حال ما پس از جدایی اولادی مهاجمی می خواستیم که همانند او خوب باشد و به این موضوع احتیاج داشتیم.

وی در مورد اینکه چرا در این بازی، بازی نکرد، تصریح کرد: هنوز کارت او صادر نشده است.