خلافی خودرو کاری زمان بر است. راههای مختلفی برای گرفتن خلافی خودرو وجود دارد.  اپلیکیشن ایرانی برای خلافی خودروی ایرانی طراحی شده است.  اپلیکیشن ایرانی خلافی خودروی ایرانی برخط است.


به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، پرداخت خلافی از جمله وظایف صاحب هر وسیله نقلیه هنگام فروش خودرو است. باتوجه به توسعه خدمات برخط و امکان انجام فعالیت‌های گوناگون به صورت غیرحضوری پرداخت خلافی و سایر قبوض راهنمایی و رانندگی نیز به صورت برخط امکان‌پذیر است.

مهندسان جوان ایرانی اپلیکیشنی را طراحی کردند که سرویس‌های مختلفی را در ارتباط با قبوض راهنمایی و رانندگی و سایر ادارات خدماتی نظیر اداره برق و سازمان آب ارائه می‌دهد. از جمله خدمات این برنامه می‌توان استعلام و پرداخت کلیه قبوض میان دوره و پایان دوره آب، برق، گاز، تلفن ثابت و عوارض شهرداری، پرداخت سایر قبوض مانند مالیات و ... از طریق شناسه قبض و شناسه پرداخت، پرداخت کلیه جرایم رانندگی، استعلام و پرداخت خلافی موتورسیکلت، پرداخت عوارض پارک حاشیه‌ای، تبدیل شماره کارت به شماره شبا ، شماره حساب به شماره شبا و بالعکس را نام برد. گروه پشتیبانی این اپلیکیشن در طول مدت شبانه‌روز پاسخگوی مشکلات کاربران هستند. این برنامه به صورت رایگان از فروشگاه‌های مجازی تلفن همراه قابل دانلود و نصب است.