به گزارش پارس نیوز، 

امروز جدید ترین گوشی هوشمند سامسونگ در بنچمارک های معتبر رویت شد. این گوشی هوشمند به نظر می رسد در بخش صفحه نمایش رقیبی جدی برای پرچمدار سامسونگ باشد. با توجه با اخبار موجود رزولوشن 890 در 412 برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است که در مقیسه با آزمایش بنچمارک پرچمدار سری اس شرایط بهتری دارد. در این بنچمارک گلکسی اس 9 رزولوشن 846 در 412 را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل می توان صفحه نمایش جدید ترین گوشی هوشمند سامسونگ را عضو خانواده QHD قرار داد.

کمپانی کره ای سامسونگ یکی از مخالفین قابلیت ناچ یا همان بریدگی صفحه نمایش است به همین دلیل در سال اخیر گوشی های هوشمند ساموسنگ با حاشیه های بسیار کمی روانه بازار شدند و نسبت تصویر 18.5 به 9 را برای موبایل های این برند شاهد بودیم اما تصویر منتشر شده از جدید ترین گوشی هوشمند سامسونگ نسبت تصویر 19 به 9 خواهد داشت و این سوال مطرح می شود که سامسونگ چگونه قصد ساخت این صفحه نمایش را دارد. آیا سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود را با صفحه نمایشی مشابه آیفون ایکس یا نوا 3 ای روانه بازار فروش می شود و عقاید خود در مورد بریدگی صفحه نمایش را کنار می گذارد یا روشی جدید برای ساخت گوشی هوشمند خود را ارائه می کند.البته در این بنچمارک سیستم عامل این گوشی هوشمند اندروید 9 معرفی شده است گوشی هوشمندی که می تواند اولین گوشی سامسونگ لقب گیرد که با اندروید 9 در اختیار کاربران قرار می گیرد.

جدید ترین گوشی هوشمند سامسونگ با کد تجاریSM-G405  روانه بازار می کند. با استفاده از قسمت SM حدس هایی در مورد نام این گوشی موبایل می توان زد. به نظر می رسد این گوشی هوشمند عضو خانواده گلکسی J Prime و خانواده گلکسی S باشد اما تاکنون در رده 400 گوشی هوشمند معرفی نشده است و باید دید این گوشی هوشمند در کدام گروه گوشی های موبایل قرار می گیرد.