به گزارش پارس نیوز، 

با توجه به گزارش منتشر شده، سامسونگ برای پرچمدار بعدی سری نوت اسم رمز "Da Vinci" (داوینچی) را در نظر گرفته است. این اسم رمز ممکن است به معنی گسترش قابلیت های قلم هوشمند S pen سامسونگ باشد، زیرا در نسخه نوت 9 شاهد اضافه شدن قابلیت های کلیدی بسیاری به این قلم بودیم.

این امکان وجود دارد که سامسونگ در آینده بر روی قلم هوشمند S pen یک سنسور اثر انگشت چند منظوره برای باز کردن قفل گوشی و ورق زدن صفحات و منو ها اضافه کند و آن را تبدیل به یک کنترلر کاملا هوشمند کند؛ البته تمام این ها حدس و گمان است و قابل تایید نیست.

در این گزارش علاوه بر اسم رمز نوت 10، اشاره های کوچکی هم به طراحی این گوشی شده است. بر اساس این گزارش، این رسانه موفق شده تا بخشی از پنل جلویی اولیه طراحی شده برای نوت 10 را ببیند و به گفته آن ها صفحه نمایش این گوشی مانند سایر پرچمدار های سامسونگ از فناوری Infinity Display بهره می‌برد و خبری از دکمه هوم بر روی این دستگاه نیست، که البته این موارد چندان تعجب برانگیز و جدید نیستند.

با توجه به این گزارش، سال آینده خبری از پرچمدار نوت انعطاف پذیر نیست و برخی از شایعات اولیه را در این مورد نقض می‌کند. با توجه به این که نوت 9 به تازگی عرضه شده است و قرار است که به زودی از پرچمدارهای سری S رونمایی شود، نتیجه گیری در مورد نوت 10 کمی زود است؛ اما انتظار می‌رود که در نسخه دهم این پرچمدار شاهد تغییرات بزرگ‌تری نسبت به نسخه فعلی باشیم.