به گزارش پارس نیوز، 

در حالی که تا رونمایی از گلکسی S10 زمان زیادی باقی مانده است، شاهد انتشار گزارش ها و شایعاتی در رابطه با این پرچمدار در فضای مجازی هستیم. بر اساس گزارش ها گلکسی S10 پلاس به نمایشگر 6.44 اینچی و دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود.

بر اساس شایعات سامسونگ از سه مدل گلکسی اس 10 رونمایی می کند که همگی آن ها به حافظه UFS 3.0 مجهز می شوند (حافظه UFS 3.0 از سال 2019 وارد دنیای گوشی های هوشمند می شود). گفته می شود این محصولات از سیستم شناسایی سه بعدی چهره بهره می برند (گلکسی اس 10 سامسونگ در سه نسخه روانه بازار می شود/ حذف اسکنر عنبیه چشم).

به تازگی گزارشی توسط The Bell منتشر شده که بر اساس آن سامسونگ در حال توسعه مدل های مختلف گلکسی S10 با کدنام های Beyond 1 ،Beyond 0 و Beyond 2 است. Beyond 0 نسخه ارزان قیمت گلکسی S10 محسوب می شود.

بنابر این گزارش جدید نسخه های Beyond 1 و Beyond 2 از سنسور اثر انگشت درون نمایشگر بهره می برند. نمونه Beyond 0 مانند موتو Z3 پلی و گوشی های قدیمی سونی به سنسور اثر انگشت بر روی فریم خود مجهز می شود. این سنسور در سمت راست نسخه ارزان قیمت گلکسی S10 قرار می گیرد.

اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر گلکسی S10 یکی از بزرگترین تغییرات در پرچمدار آینده سامسونگ محسوب می شود (نگاهی به عملکرد سنسور اثر انگشت درون نمایشگر گوشی های هوشمند). این ماژول ها با قیمتی برابر با 15 دلار به فروش می رسند. در حال حاضر سنسورهای اثر انگشت مورد استفاده در محصولات سامسونگ قیمتی برابر با 2 دلار دارند.

بر اساس این گزارش جدید شرکت کوالکام وظیفه تولید ماژول های قرار گرفته شده بر زیر نمایشگر گلکسی اس 10 را بر عهده دارد. گفته می شود سامسونگ این سنسورها را از شرکت Oh-film تحویل گرفته و آن را به نمایشگرهای OLED متصل می کند.