به گزارش پارس نیوز، 

همان طور که می دانید، کم کم به موعد معرفی گوشی نوت 9 نزدیک می شویم و ناخودآگاه حرف و حدیث ها پیرامون این محصول بالا می گیرد. مدت هاست که فبلت کره ای ها به تیتر اول رسانه های خبری تبدیل شده و امروز نیز تصویر مدیر عامل سامسونگ، در حال کار با قلم نوت 9 در رسانه ها منتشر شد.

مسئولان وب سایت SamMobile با زوم کردن روی تصویر، به این موضوع پی برده اند که جایگاه اثر انگشت در پشت بدنه گوشی، اندکی با نسل پیشین آن متفاوت است و همین موضوع سبب شده تا حدس و گمان ها در مورد گوشی نوت 9 افزایش پیدا کند.

پیش تر در طرح های مفهومی که در سایت های خبری منتشر شد، شاهد آن بودیم که Galaxy Note 9 به دوربین دوگانه افقی مجهز خواهد بود و سنسور اثر انگشت نیز در قسمت پایین آن قرار می گیرد. حال اگر روی تصویر منتشر شده زوم کنید، خواهید دید که دستگاه قرار گرفته در دستان DK Koh چنین مشخصاتی را داراست.

اگر پیگیر اخبار باشید، چندی پیش به اطلاع شما رساندیم که طراحی این محصول با نسل پیشین تفاوتی نخواهد داشت (رندر جدید گلکسی نوت 9 منتشر شد؛ طراحی تکراری و ناامیدکننده!). یکی از نکات قابل توجه در مورد فبلت نسل بعد سامسونگ، قلم S Pen است که از قابلیت های جدیدی بهره مند خواهد بود (قلم S Pen گلکسی نوت 9 به قابلیت پخش موزیک مجهز می شود). به دلیل قرار گرفتن سنسور اثر انگشت در پشت بدنه، امکان تعبیه شدن آن درون نمایشگر به صورت خودکار از بین رفته است.

گوشی نوت 9

اگر از روبرو به گوشی نوت 9 نگاه کنید، نمی توانید تفاوت آنچنان زیادی با نسل پیشین قائل شوید. احتمالا سامسونگ تنها کمی از حاشیه های پایین دستگاه را کاهش دهد. در حالی که منتظر مشخصات دقیق سخت افزاری و قیمت Galaxy Note 9 هستیم، تنها تصاویر مختلف از این محصول منتشر می شود.

گلکسی نوت 9 در تاریخ 9 آگوست به صورت رسمی طی رویدادی در شهر نیویورک به دنیای تکنولوژی معرفی شده و تاریخ عرضه آن احتمالا به اواخر آگوست موکول می شود (سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی نوت 9 را رسما اعلام کرد).