به گزارش پارس نیوز، 

این خبر در ادامه عکس های لو رفته از محصولات جدید گوگل اعلام شد که می تواند در نوع خود جالب توجه باشد. در این دعوت نامه صحبت خاصی گفته نشده و فقط یک جمله (( من عاشق نیویورک هستم )) در این دعوت نامه ثبت شده است. قطعا شرکت گوگل نمی توانست کار جدیدی در مورد این دعوت نامه ارائه دهد زیرا به همین تازگی عکس هایی از محصولات شرکت گوگل لو رفته است.

سری جدید گوشی های شرکت گوگل

گوشی های Pixel 3 و Pixel 3 XL جز گوشی های نسل سوم و سری Pixel هستند که اولین بار در سال 2016 معرفی شدند. در چند هفته گذشته ، سخت افزارهای هر دو دستگاه به بازار معرفی شدند و این موضوع می تواند نشان دهنده محصول جدید شرکت گوگل باشد. در طراحی هر دو گوشی جدید قطعا حالت شکاف یا ناچ اعلام شده است و پشت این گوشی ها هم احتمالا شیشه ای هستند تا بتوانند بخش شارژر بی سیم را پشتیبانی کنند. هر یک از دستگاه های جدید Pixel دارای دو دوربین جلو و یک دوربین در بخش عقب آن هستند. این گوشی ها قطعا نگاه تمام کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

توضیحات در مورد محصولات احتمالی شرکت گوگل

عکس ها و دستگاه های زیادی از گوشی های جدید Pixel 3 و Pixel 3 XL منتشر شده است اما در مراسم سال گذشته این شرکت از محصولات دیگر مانند Pixelbook ، Google Home Mini & Max ، Pixel Buds و Clips رونمایی شد. قطعا در مراسم نه اکتبر خبرهای جدید و تازه ای از محصلات جدید این شرکت خواهیم شنید. باید دید که شرکت گوگل برای کاربران خود چه سورپرایزهایی آماده کرده است.

اتفاقات اخیر شرکت گوگل

اتفاقات بسیاری در مورد عکس ها و دستگاه های لو رفته از سری Pixel منتشر شد و جالب اینکه شرکت گوگل واکنشی نسبت به این موضوعات نشان نداد. قطعا شرکت گوگل در مراسم روز نه اکتبر نسبت به تمام مسائل اظهار نظر خواهد کرد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.