به گزارش پارس به نقل از فارس، در حالی که هنوز مدت زیادی از عرضه نسخه ۴.۴. ۱ سیستم عامل اندروید KitKat نگذشته است، شرکت گوگل عرضه نسخه ۴.۴. ۲ این محصول را برای سری دستگاه های Nexus آغاز کرد.

در حالی که گوگل طی به روزرسانی قبلی خود برای آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید روی قابلیت های دوربین دیجیتالی گوشی هوشمند Nexus ۵ تمرکز داشت، در این نسخه از سیستم عامل همراه خود سعی کرده است حفره های امنیتی و مشکلاتی از این دست را برطرف کند.

شرکت گوگل برای ورود به این سیستم عامل تغییر خاصی لحاظ نکرده است، اما شرکت مخابراتی Sprint در این زمینه توضیح داد که نسخه جدید اندروید تغییرات زیر را شامل می شود: رفع مشکل در پاک کردن VM Indicator، رفع مشکل در دریافت VM Indicator، از بین بردن حفره ها در نرم افزارهای مختلف داخلی و تقویت سیستم امنیتی.

این نسخه به روزرسان هم اکنون برای دستگاه های Nexus ۵، Nexus ۴، Nexus ۷ (شامل مدل های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳) و همچنین Nexus ۱۰ عرضه شده است.

همچنین اعلام شده است که اگر شما هنوز روی دستگاه خود نسخه ۴.۴. ۱ سیستم عامل اندروید را دریافت نکرده اید، به صورت مستقیم می توانید اندروید ۴.۴. ۲ را بارگذاری و نصب کنید.