به گزارش پارس نیوز، 

امیر پوررحمانی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «آسمان هوای باران دارد» درباره روند تولید و اصلاحیه‌های محتوایی این سریال تلویزیونی گفت: پس از ماه‌ها تصویربرداری و تدوین همزمان، اکنون در مرحله صداگذاری هستیم و روی موسیقی پروژه کار می‌کنیم. همچنین این روزها در حال مذاکره با خوانندگان مختلف برای انتخاب موسیقی تیتراژ هستیم.

تهیه‌کننده سریال «آسمان هوای باران دارد» در ادامه بیان کرد: به دلیل برخی مشکلات محتوایی که در تدوین و فیلمنامه داشتیم و به فراخور فصل و حال و هوای روز جامعه، یکسری از تصاویر را دوباره ضبط و تدوین می‌کنیم.

گفتنی است؛ علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

داستان این سریال قصه خانواده‌ای است که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکترا راهی تهران می‌شوند، اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که دستمایه قصه‌های این سریال است.

سریال «آسمان هوای باران دارد» فصل دوم سریال «آسمان همیشه ابری نیست» ساخته سعید عالم زاده با طرحی از امیر پورحمانی تهیه کننده این دو مجموعه است که در سال ۸۹ از شبکه یک سیما پخش شد.