به گزارش پارس نیوز، 

 نیکی کریمی با انتشار تصویری از خود و عزت‌الله انتظامی در فیلم «دیوانه‌ای از قفس پرید» ساخته احمدرضا معتمدی در اینستاگرام، خاطره‌ای از این بازیگر نوشت: «فکر که میکنی بیشتر از هر چیز متوجه می‌شوی که بزرگی به تعداد فیلم های خوب و نقش های خوب و ماندگاری انها نیست ، بلکه به شخصیتی ست که از ان شخص در ذهن تو باقی مانده . پیچیدگی و رمز و راز ماجرا در همین است.

در خاطره ای ست که تو داری، خاطراتم از شما سر صحنه دیوانه از قفس پرید به کنار ، اینکه بی هیچ ادا و اصولی میامدید و کار می کردید و ادای بزرگی و سنگینی نداشتید و علی رغم برداشت های زیاد همه چیز را می پذیرفتید ، اما هنوز باورم نمیشود که پنج سال پیش در نود سالگی با من تماس گرفتید که بیا و جوایزت را بده به موزه. شما سمت مدیریت موزه سینما را داشتید . چند باری این تماس ها انجام شد، تا من توانستم همه را جمع و جور کنم، تر و تمیز کنم و بفرستم. اما روزی که غرفه افتتاح می شد، شادی و هیجان شما از من بیشتر بود.

علی رغم مشکلات جسمی مثل پادرد و اینها برایم فراموش نشدنی ست که با شوق و ذوق غرفه را نشانم دادید و برایم خوشحال بودید.
یکی از ویژیگی های ادم های بزرگ همین است. از خود و ایگو و منیت فاصله دارند و دیگران را می بینند و می توانند به دنیای ذهنی ادم ها نزدیک شوند.

چون نیامده‌اند که دیده شوند، مشهور شوند، بلکه انچه به جا می گذارند انسانیت ، شعور ، بینش و نگاه شان است. و در این راه من را سال ها بود کنار گذاشته و به ما رسیده اند. چیزی که شاید رسیدنش در سینما و ادبیات حتما فرزانگی می خواهد.»

خاطره جالب نیکی کریمی از عزت‌الله انتظامی/ عکس

241243