به گزارش پارس نیوز، 

بر اساس گزارش دبیرخانه چهارمین دوره جایزه شعر احمد شاملو، علاقه‌مندان اعم از شاعران و ناشران می‌توانند آثارشان را تا فردا عصر به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند. دبیرخانه در تهران، خیابان هلال احمر، نرسیده به میدان رازی، نبش خیابان مرادی، فروشگاه کتاب فرهنگان‌ قرار دارد.

از زمان اعلام فراخوان چهارمین دوره‌ جایزه‌ شعر شاملو تا کنون، بیش از 200 عنوان کتاب به دبیرخانه‌ جایزه رسیده است که از آن میان، مجموعه‌های واجد شرایط شرکت در جایزه (شعر نو، چاپ اول ۱۳۹۶) برای بررسی به داوران مرحله‌ اول سپرده خواهند شد. شرایط شرکت در این رقابت ادبی و همچنین توضیح درباره آثار واجد شرایط در سایت رسمی جایزه‌ شعر شاملو به نشانی http://www.shamlouaward.org/ قابل دسترس است.

در پایان اطلاعیه دبیرخانه این جایزه آمده است: دبیرخانه‌ جایزه‌ شعر شاملو ضمن قدردانی از استقبال بی‌شائبه‌ شاعران گرامی مبنی بر ارسال مجموعه‌های گران‌قدرشان از شهرها و شهرستان‌های دور و نزدیک، از همکاری و استقبال ناشرین گرامی نیز سپاسگزار است که مجموعه‌ شعرهای منتشرشده‌ خود را برای چهارمین دوره‌ این جایزه ارسال کرده‌اند و به اطلاع می‌رساند که کتاب‌های ارسال‌شده‌ توسط 18 ناشر به دبیرخانه‌ جایزه‌ شعر شاملو رسیده است.