به گزارش پارس نیوز، 

بهروز رشاد تهیه کننده فیلم «قطار آن شب»گفت: بیش از ۵۰ درصد از فیلمبرداری فیلم «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی انجام شده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون فیلمبرداری این فیلم سینمایی در منطقه شیرگاه ادامه دارد و پیش بینی می‌کنیم پس از ۳۰ روز، فیلمبرداری این اثر سینمایی به پایان رسیده و وارد مراحل جلوه‌های بصری شود.

این تهیه کننده سینما با اشاره به اهمیت عنصر رویاپردازی در ساخت آثار سینمای کودک و نوجوان اظهار امیدواری کرد: با همراهی بنیاد سینمایی فارابی بخش جلوه‌های ویژه بصری فیلم «قطار آن شب» برای مخاطبان قابل قبول باشد.

رشاد با اشاره به اهمیت جلوه‌های بصری در فیلم‌های کودک و نوجوان تاکید کرد: جلوه‌های بصری در فیلم کودک اثرگذار است و زیبایی خاصی به فیلم می‌دهد و به رویاپردازی کمک می‌کند. در فیلم «قطار آن شب» در بخش‌هایی روایت به صورت انیمیشن ارائه می‌شود. همچنین بخش آتش زدن مزرعه و فرار حیوانات از مرزعه نیز با استفاده از جلوه‌های بصری انجام خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که «قطار آن شب» در سی و یکمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان رونمایی شود.

فیلم سینمایی «قطار آن شب» با همراهی بنیاد سینمایی فارابی در مرحله تولید قرار دارد.

افشین هاشمی، سیامک صفری، مریم بوبانی، بهناز نادری، بهرام شاکری و بازیگر خردسال آیلین رشیدیان در این اثر سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل اصلی فیلم عبارتند از : نویسنده: بهروز رشاد و حمیدرضا قطبی بر اساس رمانی از احمد اکبرپور، تهیه کننده و مجری طرح: بهروز رشاد، کارگردان: حمیدرضا قطبی

انتهای پیام/