به گزارش پارس نیوز، 

آغاز ناامید کننده «شماره ۱۷ سهیلا» در گیشه، ادامه روند نزولی فروش فیلم های «چهارراه استانبول» و «عصبانی نیستم» و افزایش فروش قابل توجه «دشمن زن» در هفته دوم اکرانش از جمله اتفاقات مهم هفته گذشته تاکنون جدول فروش محسوب می شود.

با ورود به هفته دوم مسابقات جام جهانی فوتبال، هیجان این رویداد بزرگ ورزشی نیز به اوج خود رسیده است. تا اینجای کار برگزاری این مسابقات تأثیر بسزایی در افت فروش فیلم ها داشته به طوری که دوشنبه شب و همزمان با برگزاری آخرین بازی حساس تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم پرتغال، تمامی فیلم ها در این روز نسبت به سایر روزهای هفته فروش پایین تری داشتند.

در حال حاضر «تگزاس» اگر چه نسبت به هفته قبل مقداری افت فروش داشت اما همچنان در رتبه اول جدول فروش هفتگی قرار دارد. این فیلم در طول هفته ای که گذشت حدود ۶۸۰ میلیون تومان فروخت.

«دشمن زن» پس از دو هفته نمایش با افزایش فروش قابل توجهی روبرو شده به طوری که از رتبه چهارم به رتبه دوم جدول پرفروش ها صعود کرده است. این فیلم در تهران ۳۴ و در شهرهای مختلف ۶۰ سینما دارد. فروش کل اولین ساخته سینمایی کریم امینی ۷۸۱ میلیون تومان است. با روندی که این فیلم در گیشه طی می کند به احتمال فراوان تا آخر هفته میلیاردی خواهد شد.

با افزایش فروش «دشمن زن»، «خجالت نکش» در جدول فروش هفتگی یک رتبه پایین تر آمده است. این فیلم نسبت به هفته قبلش مقدار جزئی افت فروش داشت. اولین ساخته سینمایی رضا مقصودی هم اکنون در تهران ۳۲ سینما دارد و همزمان در ۵۴ سینمای شهرستان ها در حال نمایش است. فروش تهران و شهرستان های این فیلم به مبلغی حدود سه میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان رسیده.

«خجالت نکش» از امروز سینمای سرگروهش (استقلال) را از دست می دهد و به جای آن فیلم سینمایی «دارکوب» در این گروه روی پرده می رود.

«دلم می خواد» که در هفته اول اکرانش پا به پای «دشمن زن» پیش آمد حالا در هفته دوم نسبت به این فیلم فروش کمتری داشت و حالا در رتبه چهارم جدول قرار گرفته است. ساخته بهمن فرمان آرا در تهران و شهرستان ها به ترتیب ۳۰ و ۳۶ سینما دارد و مجموع گیشه اش در این سالن ها در حال حاضر مبلغی حدود ۷۷۰ میلیون تومان است. این فیلم نیز با شرایطی که در گیشه دارد می تواند در روزهای پایانی هفته وارد باشگاه میلیاردی ها شود.

پس از «دلم می خواد» فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» با اختلاف فروش فاحشی در رتبه پنجم جدول فروش هفتگی قرار دارد.

گیشه «چهاراه استانبول» به روال چند هفته اخیر در مسیر نزولی قرار گرفته و در هفته ای که گذشت نیز این فیلم حدود ۸۰ میلیون افت فروش داشت. در حال حاضر این فیلم در ۲۰ سینمای تهران و ۳۹ سینمای شهرستان ها در حال نمایش است و مجموع فروش آن نیز به مبلغی حدود دو میلیارد و ۸۹۹ میلیون تومان رسیده.

در سرگروه آزادی که پیش از این در اختیار «چهارراه استانبول» قرار داشت از امروز فیلم سینمایی «خاله قورباغه» به کارگردانی افشین هاشمی روی پرده خواهد رفت.

«فیلشاه» از جمله آثار باقی مانده از اکران اول نوروز پس از ۱۰۱ روز همچنان در ۱۰ سینما در تهران و ۳۱ سینمای شهرستان ها نمایش دارد. این انیمیشن در رتبه ششم جدول قرار دارد و بیشتر گیشه این روزهای خود را نیز مدیون فروش بالای سالن های شهرستانش است. ساخته هادی محمدیان در سینماهای سطح کشور حدود هفت میلیارد و ۷۹۲ میلیون تومان فروش داشته.

«عصبانی نیستم» اگر چه تمامی سالن هایش شهرستان هایش را حفظ کرد اما در تهران نسبت به هفته قبل سه سینما کمتر دارد. افت فروش این فیلم مانند چند هفته گذشته همچنان ادامه دارد. از امروز نیز سینمای سرگروه این فیلم (ایران) در اختیار «به وقت خماری» ساخته جدید محمدحسین لطیفی قرار می گیرد.

«عصبانی نیستم» پس از ۵۲ روز اکران حدود سه میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان فروخته است.

فروش «در وجه حامل» نسبت به هفته اول اکرانش مقداری افزایش داشت. ساخته بهمن کامیار با ۲۱ سینما در تهران فروش کل خود را به ۹۸ میلیون تومان رسانده است. این فیلم در شهرستان ها نیز حالا ۱۶ سینما در اختیار دارد و ۱۷ میلیون تومان نیز مجموع فروش آن در این سالن هاست.

«خوک» با ورود به هفته هشتم اکرانش فروش چندان بالایی ندارد و هفته به هفته مجموع گیشه اش پایین ترین می آید. این فیلم در تهران شش سینما دارد و در شهرستان ها نیز تعداد سالن هایش تغییر چندانی نداشته. فروش کل ساخته مانی حقیقی یک میلیارد و ۱۹۹ میلیون تومان است.

«لاتاری» دهمین فیلم جدول فروش هفتگی است. این فیلم در پایتخت چهار و در شهرهای مختلف ۹ سینما دارد و هفته ای که گذشت حدود ۳۹ میلیون تومان به مجموع فروش خود اضافه کرد. فروش کل «لاتاری» مبلغی حدود ۱۴ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان است.

«مصادره» با ۹ سینما در سطح کشور همچنان به نمایش خود ادامه می دهد. فروش کل اولین ساخته سینمایی مهران احمدی به مبلغی حدود ۱۵ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان رسیده است.

«شماره ۱۷ سهیلا» که از چهارشنبه هفته گذشته در گروه کورش به نمایش درآمده تاکنون گیشه امیدوار کننده ای نداشته است. این فیلم در تهران ۱۳ سینما دارد و به طور همزمان در هشت سینمای شهرستان ها نیز روی پرده رفته. ساخته محمود غفاری در عرض شش روز تنها ۲۷ میلیون تومان فروش داشته است.

«آنسوی ابرها» سینمای چندانی ندارد و میانگین فروش روزانه تهران آن نیز زیر یک میلیون تومان است. ساخته مجید مجیدی در تهران دو پردیس کورش و باغ کتاب را در اختیار دارد و به جز این دو سالن همزمان در شهرهای مشهد، شیراز، اسفراین، شهرکرد و ایلام نیز در حال نمایش است. این فیلم در مجموع تهران و شهرستان ها حدود ۲۲۲ میلیون تومان فروخته.

«جشن دلتنگی» اگر چه نسبت به «آنسوی ابرها» تعداد محدودی سینما بیشتر دارد اما گیشه این روزهای آن به مراتب از ساخته مجیدی پایین تر است. ساخته پوریا آذربایجانی در تهران شش و در شهرهای مختلف ۹ سینما دارد و مجموع فروش آن پس از ۵۲ روز نمایش مبلغی حدود ۱۳۱ میلیون تومان است.

«ناخواسته» در گیشه شکستی تمام عیار را تجربه کرد. در حال حاضر این فیلم سینمای چندانی نیز ندارد و به احتمال فراوان ظرف روزهای آتی ساخته برزو نیک نژاد همین معدود سینماهایش را هم از دست خواهد داد. هم اکنون دو سینما در تهران و هفت سینما در شهرستان ها نمایش این فیلم را برعهده دارند.

فروش کل «ناخواسته» پس از ۳۱ روز نمایش تنها ۸۸ میلیون تومان است.


انتهای پیام/