به گزارش پارس نیوز - فرناندو هیرو در مصاحبه با شبکه SER و برنامه ورزشی "ال لار گرو" به وضعیت تیم‌ ‌ملی و حضور داوید دخئا در ترکیب اصلی اشاره کرد. سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا گفت‌: او با شخصیت است و پس از اتفاقات دیدار برابر پرتغال عملکردش تغییر پیدا نکرد. او همیشه آرام است و این آرامش به او کمک می‌کند. قصد ندارم دخئا را نیمکت نشین کنم.

سرمربی اسپانیایی در مورد دیگو کاستا اظهار کرد: شماره "۹" تیم‌ ‌ملی بودن برای هیچ کسی آسان نیست. در کنار این مهاجم هافبک‌های زیادی حضور دارند و به همین خاطر فضای کافی برای حمله وجود ندارد. با این حال کاستا کار خود را به نفع فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد.

هیرو درباره دو بازی گذشته خود گفت‌: دیدار برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال یکی از بهترین بازی‌های جام جهانی بود. مقابل ایران بازی خیلی سختی داشتیم و پیش از این دیدار از این موضوع آگاه بودیم.

اسپانیا در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی به مصاف مراکش می‌رود. سرمربی لاروخا درباره تغییر در ترکیب گفت‌: من مرد اول تیم هستم. هر کسی می‌تواند نظر دهد اما در نهایت این من هستم که تصمیم نهایی را می‌گیرم.

هیرو در رابطه با VAR گفت‌: استفاده از این تکنولوژی را می پسندم چون داوران کار خود را راحت‌تر انجام می‌دهند. زمانی که داوران در آرامش کار کنند این به نفع فوتبال است.

سرمربی اسپانیایی در مورد شگفتی‌های جام جهانی اظهار کرد: جام جهانی برابری است و پر از شگفتی است.

او در پایان به وضعیت تیم‌ ‌ملی اسپانیا اشاره کرد و گفت‌: ما چهار امتیاز داریم و در بازی آخر نیز شانس قرار گرفتن در صدر را داریم.