به گزارش پارس نیوز، 

«حسام حسنی» یکی از بازیگران جوانی است که هرچند پیش از این تجربیات کوتاه در آثار مختلف داشته، ولی مهم‌ترین و طولانی‌ترین حضورش در سریال سرّ دلبران رقم خورده. جایی که نقش مجتبی، پسر عاشق محله را بازی می‌کند و در راه رسیدن به دختر مورد علاقه اش با بازی افسانه کمالی با اختلافات اعتقادی و اجتماعی میان دو خانواده روبرو می‌شود. خانواده خودش که بشدت معتقد است هیچ رضایتی به این وصلت ندارند، چرا که پدر دختر مورد علاقه ش. رباخوار محله است.

این خرده داستان، یکی از خرده داستان‌هایی است که مردم در سر دلبران به تماشای آن نشستند و حسام حسنی با آن در ماه مبارک رمضان میهمان خانه‌های مردم بود.

حسام حسنی حضورش در این سریال و حضور ۹ ماهه در شهر یزد را اتفاقات بزرگی برای خودش دانست و در گفتگو با فارس گفت: خوب بود واقعا. خیلی هم خوب بود. چرا که کار کردن در کنار بزرگانی که نامشان اعتبار سینما و تلویزیون بوده و هست تجربه لذت بخش بزرگی بود که در سر دلبران برایم رقم خورد. نه سخت هم نبود، چرا که این گروه چنان همدل و همراه بودند که من گمان نمی‌کردم که با منِ کم تجربه اینقدر همدلانه برخورد کنند. هوایم را داشتند و من باید ازشان تشکر کنم واقعا.

حسنی هم چنین درباره تجربه همکاری با محمدحسین لطیفی نیز ادامه داد:به هرحال اسم محمدحسین لطیفی صاحب نام بعنوان کارگردان این کار بود. کار کردن با ایشان در روز‌های اول برای من با کلی استرس و نگرانی همراه بود. ولی او آرامش خاصی داشتند که تمام آن استرس‌ها را کم کم از بین برد. تجربه جذاب و جالبی بود برایم.

بازیگر جوان سریال سر دلبران در توصیف همکاری با گروه این سریال خاطرنشان کرد: آن اوایل استرس این را داشتم که جلوی این بازیگران بزرگ اصلا نتوانم بازی کنم، ولی این بزرگان کمک کردند، واقعا با راهنمایی شان دست مرا گرفتند و لطف داشتند. بهرحال پشت صحنه این کار خیلی گرم بود. افراد گروه سر دلبران واقعا همدل بودند. چه در گرمای عجیب و غریب روز‌ها و چه در سرمای تن و تیزش عوامل و اعضای گروه همدل و همراه بودند با هم. الان تا حد زیادی در بسیاری از کار‌ها مد است که با سر پایین به هتل بیایی و با سر پایین سر صحنه حاضر شوی و با کسی کاری نداشته باشی، ولی در این کار همه عوامل صمیمی و خونگرم کنار هم بودند و گذر این مدت زمان ۹ ماهه را راحت‌تر می‌کند.

بازیگر نقش مجتبی در پایان درباره سریال گفت: سر دلبران سریالی بود که واقا به لحاظ قصه، متفاوت است با آنچه که در تلویزیون مرسوم است. از روحانی تا اهالی این محله، همه با تصاویر مرسوم و معمول متفاوت است و شاید همین باعث اقبال مردم به این سریال شده است.

سریال سر دلبران به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی محمدحسین لطیفی سریال شبانه شبکه اول سیما بود که در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن این شبکه رفت.