به گزارش پارس نیوز، 

متعاقب اتهامات آزار و تعرض جنسی موگان فریمن، صدای این هنرپیشه نامدار هالیوودی از آگهی‌های تبلیغاتی حذف شد.

مورگان فریمن 80 ساله که در فهرست A بااستعدادهای هالیوود جای دارد حالا از سوی 8 زن متهم به آزار و تعرض جنسی شده است.

اکثر این زن‌ها ادعا کرده‌اند که سر صحنه فیلم، مصاحبه‌ها و برنامه‌های تولیدی در کمپانی فیلم متعلق به خود مورگان فریمن مورد آزار جنسی مورگان فریمن قرار گرفته‌اند.

این هنرپیشه دارنده جایزه اسکار از زنانی که او را به آزار و تعرض جنسی متهم کرده بودند عذرخواهی کرد لیکن تمام اتهامات را رد کرد و در همین مورد و در گفتگو با ورایِتی اظهار داشت: هرکسی که مرا می‌شناسد یا با من کار کرده است می‌داند که من کسی نیستم که تعمدا به کسی آسیب بزنم یا دانسته کار کنم که احساس ناراحتی و ناامنی کند. از این رو از هرکسی که احساس می‌کند به او بی‌احترامی کرده‌ام عذر می‌خواهم و بداند که سوء نیتی درکار نبوده است.

سال‌هاست که صدای مورگان فریمن به عنوان یکی از صداهای شناخته شده تبدیل و محبوب شده و در بسیاری از برنامه‌ها و آگهی‌های تبلیغاتی از آن استفاده می‌شود، حتی در کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون در سال 2016 هم از صدای فریمن استفاده شد. به رغم عذرخواهی این هنرمند، برندهای تبلیغاتی مرتبط با این هنرمند شروع به قطع همکاری با او کرده‌اند.

کمپانی کانادایی «ترنس لینک» یکی از چندین موردی است که اعلام کرده که همکاری‌اش با مورگان فریمن را قطع می‌کند. «مونتِین دو» هم که انجام دهنده تمام تبلیغات مسابقات معروف «سوپر بول» (Super Bowl) است اعلام کرده که قراردادش با فریمن را تمدید نخواهد کرد.


انتهای پیام/