به گزارش پارس نیوز، 

در میان فیلم های اول نوروز هم «مصادره» فعلاً و همچنان در صدر فروش اکران سال ۹۷ قرار دارد و پس از این فیلم، «لاتاری» با اختلافی یک میلیاردی، در رتبه دوم جا خوش کرده است.

در حال حاضر در جدول فروش هفتگی فیلم سینمایی «لاتاری» پس از گذشت حدود هشت هفته از اکرانش در صدر فیلم های پرفروش هفتگی قرار گرفته است. این فیلم که از هفته گذشته سینمای سرگروهش استقلال را در اختیار «خجالت نکش» قرار داده هم اکنون اکرانش در ۲۶ سینمای تهران و ۶۲ سینمای شهرستان ها ادامه دارد.

مجموع فروش سینماهای تهران و شهرستان «لاتاری» ۱۳ میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان است.

در زمانی که دیگر فیلم های کمدی و اجتماعی گیشه مانند روزهای ابتدایی اکران دیگر رونق چندانی ندارند انیمیشن «فیلشاه» با نهایت استفاده از اکران مدارس و سالن های پرتعدادش توانسته در آستانه ورود به هفته نهم نمایش خود به رتبه دوم جدول فروش هفتگی برسد.

این انیمیشن پس از ۵۵ روز همچنان در ۱۰۴ سینمای سطح کشور در حال اکران است. فروش کل ساخته هادی محمدیان در تهران و شهرهای مختلف حدود پنج میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است.

«به وقت شام» که تبلیغات نامتعارف دوشنبه شب آن در پردیس کورش حواشی بسیاری را ایجاد کرد، هم اکنون در رتبه سوم جدول فروش هفتگی قرار دارد.

آخرین ساخته سینمایی ابراهیم حاتمی کیا در تهران ۱۸ سالن دارد و فروش کل سینماهای پایتخت آن پس از ۵۵ روز نمایش به پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است. این فیلم به جز سینماهای تهران، در شهرهای مختلف نیز ۵۸ سالن دارد و تا اینجای کار در این سینماها شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز فروش داشته است.

فروش کل «به وقت شام» در آستانه ۱۲ میلیاردی شدن است.

«مصادره» اگرچه مجموع گیشه اش از مرز ۱۴ میلیارد تومان هم عبور کرده، اما این روزها فروش آن با افت عجیبی مواجه شده است. این فیلم در تهران ۱۸ سینما دارد و به طور همزمان در ۳۷ سینمای شهرستان ها در حال نمایش است. اولین ساخته سینمایی مهران احمدی در مجموع تهران و شهرستان ها حدود ۱۴ میلیارد و ۳۷۳ میلیون تومان فروخته است.

«لونه زنبور» با اختلاف جزئی نسبت به «عصبانی نیستم» تازه اکران شده در رتبه پنجم جدول فروش هفتگی قرار دارد.

این فیلم پس از گذشت هشت هفته از اکرانش حالا بخش عمده سینماهای تهرانش را از دست داده و در حال حاضر در پایتخت ۱۷ سالن در اختیار دارد. وضعیت سینماهای شهرستان ساخته برزو نیک نژاد شرایط بهتری دارد و مقداری افزایش داشته است. این فیلم در مجموع تهران و شهرستان ها هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

«عصبانی نیستم» از توقیف درآمده در عرض شش روز نمایش و با ۲۲ سینما در تهران به گفته پخش کننده اش تاکنون ۶۳۰ میلیون تومان فروخته. این فیلم به تازگی در ۱۸ سینمای شهرستان ها به نمایش درآمده و مبلغ حاصله از فروش آن نیز حدود ۵۰ میلیون تومان است.

«عصبانی نیستم» در گروه سینما ایران و به جای «لونه زنبور» در این گروه به نمایش درآمده است.

فروش کل «چهارراه استانبول» برخلاف انتظار سازندگانش چندان درخشان نبوده و باید دید در روزهای آتی چه استقبالی از آن صورت خواهد گرفت.

این فیلم در تهران ۲۹ و در شهرستان ها ۱۴ سینما دارد و فروش کل آن پس از ۶ روز نمایش به ۴۲۰ میلیون تومان رسیده است.

«چهارراه استانبول» در جشنواره ۳۶ فیلم فجر نیز با استقبال خوبی از سوی منتقدان و اصحاب رسانه مواجه نشد.

«خجالت نکش» از چهارشنبه هفته گذشته با ۲۴ سینما در تهران استارت زده و ۱۴ سینما در شهرستان ها نیز به تازگی اکران این فیلم را آغاز کرده اند. اولین ساخته سینمایی رضا مقصودی مضمونی کمدی دارد و مجموع فروش سینماهای تهران و شهرستان آن تا اینجای کار ۳۰۰ میلیون تومان است.

این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول را از آن خود کرد.

«خجالت نکش» در گروه استقلال به نمایش درآمده است. سرگروهی که پیش تر در اختیار «لاتاری» قرار داشت.

«خرگیوش» در تهران تنها در پردیس مگامال و سینما گالری سمرقند در حال نمایش است. اکران اولین ساخته سینمایی مانی باغبانی به جز تهران این روزها در شهرهای گرگان، کرج (دو سالن)، بندرانزلی و شیراز (دو سالن) همچنان ادامه دارد.

فروش کل «خرگیوش» از مرز دو میلیارد تومان عبور کرده و به رقمی حدود دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

«خوک» در روزهای ابتدایی اکرانش در تهران تنها ۹ سینما در اختیار داشت و پس از گذشت چند روز این تعداد به ۱۷ سینما رسید.

نمایش این فیلم به جز پایتخت در چند روز گذشته در سیتی سنتر قشم و شهرهای تبریز و مشهد (سه سالن) هم آغاز شده.

فروش کل «خوک» تاکنون به ۱۰۵ میلیون تومان رسیده که رقم چندان بالایی نیز محسوب نمی شود.

«آنسوی ابرها» که در تهران هشت و در شهرهای مختلف سه سینما دارد فعلاً با استقبال چندانی روبرو نشده است.

فروش کل ساخته جدید مجید مجیدی پس از شش روز نمایش به ۴۴ میلیون تومان رسیده است.

«آنسوی ابرها» در گروه سینما جوان به نمایش درآمده است.

با توجه به اتمام قرارداد شش هفته ای اکران فیلم های نوروز، هنوز بسیاری از سینماها همچنان نمایش این آثار را برعهده دارند. فیلم های اکران اول نوروز از برخی از آثار تازه به نمایش درآمده فروش بالاتری دارند و به همین دلیل سینماداران راضی به پایین کشیدن این فیلم ها از پرده های سینماهای خود نیستند.

«جشن دلتنگی» در رتبه آخر جدول فروش هفتگی قرار دارد و با توجه به شرایطی که در گیشه دارد بعید است در هفته های پیش رو نیز اتفاق خارق العاده ای در گیشه اش رخ دهد.

این فیلم در تهران ۱۶ سینما دارد و شهرهای بوشهر، مشهد (سه سالن) و شیراز نیز اکران آن را به تازگی آغاز کرده اند.

فروش کل این فیلم تا اینجای کار به ۲۹ میلیون تومان رسیده است. یعنی به طور میانگین حدود پنج میلیون تومان در روز! مبلغی که به هیچ وجه امیدوار کننده نیست.

انتهای پیام/