به گزارش پارس نیوز، 

ماجرا از آنجا آغاز شد که از چهارشنبه هفته گذشته و بنا بر اعلام سخنگوی شورای صنفی، نمایش فیلم سینمایی «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی باید به سرگروهی پردیس کورش، جایگزین فیلم «به وقت شام» می شد.

هرچند جابجایی این دو فیلم اتفاق افتاد اما سانس های اندک نمایش فیلم «خوک»، صدای اعتراض عوامل تولید این فیلم را درآورد که بر اساس قوانین مربوط به اکران، فیلم های دارای سرگروه می بایست با سانس کامل در سینماها به نمایش درآیند و این قانون در اکران دوم نوروز، نادیده گرفته شده است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در واکنش به برخی اعتراضات، بار دیگر اعلام کرد که چون کف فروش فیلم های اکران نوروز همچنان بالاست و همچنان در گیشه خوب فروش می کنند بنابراین اکران آنها ادامه خواهد داشت.

اما ماجرا به همینجا ختم نشد و تیم رسانه ای و تبلیغات فیلم سینمایی «به وقت شام» که به نظر می رسد قصد داشتند تمام تلاش خود را برای بالا نگاه داشتن فروش این فیلم انجام دهند، شب گذشته با شوی تبلیغاتی در پردیس کورش دوباره فیلم «به وقت شام» را بر سر زبان ها انداختند اما چگونه؟

داستان از این قرار بود که دیشب (دوشنبه شب)، ابتدا افرادی در شمایل داعش سوار بر اسب و شمشیر به دست، مقابل پردیس کورش حاضر شدند و در ادامه حرکت آنها به راهروهای این پردیس سینمایی کشیده شد.

این اتفاق هر چند به گفته «علی سرتیپی» مدیر پردیس کورش امری مرسوم در سینمای دنیاست اما فیلمهای منتشر شده از این نوع تبلیغ در فضای مجازی نشان از رعب و وحشت زیاد مردم حاضر در پردیس کورش نشان می داد.


انتهای پیام/