به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سردار محمدحسین سپهر در دیدار با محسن جوادی ضمن تشکر از همه بانیان نمایشگاه کتاب که به گفته او، پدیده‌ای فرهنگی، علمی‌ و حتی تفریحی در کشور است، گفت: امنیت ما مدیون شهدا و مدافعین حرم است و درخواست ما این است که حتی‌المقدور اجازه داده نشود آرمان‌های دینی و اعتقادی ما در نمایشگاه کتاب مورد هجمه قرار گیرد.

سردار سپهر ادامه داد: داعشی‌ها معتقدند ما مهدورالدم هستیم و ریختن خون ما مباح است. آنان ریختن خون ما را به عنوان یک وظیفه دینی تلقی می‌کنند. بنابراین امنیتی که ما در کشور شاهد هستیم، مدیون شهدایی مثل حججی‌هاست. ما نباید اجازه دهیم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خانواده ما مورد تهاجم افکار بیگانه قرار گیرد یا به کودک ما افکار خشونت‌آمیز القا شود.

او با بیان اینکه ما می‌خواهیم در جهان یک تمدن دینی را پایه‌گذاری کنیم، گفت: امروز بزرگ‌ترین اتاق جنگ استکبار اقتصادی و فرهنگی است. ما در سازمان بسیج مستضعفین پژوهشگاه، دانشگاه، استاد، نویسنده، ناشر و امکانات لازم را دارا هستیم و برای کمک به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هر بخشی آمادگی داریم.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

 

انتهای پیام/