به گزارش پارس نیوز، 

سال گذشته بارها نوشتیم که اکران سریال‌ها در سینماها و روی پرده عریض در عین اینکه اقدامی غیرقانونی است، از حیث حرفه ای نیز با توجه به نحوه قاب بندی برای کادرهای کوچک قابل قبول نیست.حرکتی که سازندگان سریال «شهرزاد» به آن علاقه خاصی دارند و در جریان توزیع فصل سوم نیز همچنان آنرا در برنامه خود دارند.

دوشنبه شب قسمت دهم فصل سوم شهرزاد در سالن ۹ پردیس سینمایی کورش به نمایش درآمد. جالب آنکه سال گذشته سانس نمایش قسمت‌های فصل دوم سریال ساعت ۲۲ بود و امسال به ساعت ۲۱ هم رسیده است. حال آنکه طبق قانون اکران محصولات غیرسینمایی در سینماهای سراسر کشور تا قبل از ساعت ۲۳ ممنوع است و غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش نیز چندی قبل روی این قانون تأکید کرده بود.

قیمت بلیت نمایش این سریال هم مثل آثار سینمایی ۱۵,۰۰۰ تومان تعیین شده که با توجه به قیمت شش هزار تومانی نسخه ویدئویی رقم بالایی محسوب می شود. با توجه به همین موارد، همچنان مشخص نیست که چرا شورای صنفی نمایش چرا در این تنگنای سانس و سالن برای فیلمهای روی پرده،در این مورد خاص دخالتی نمی کند.

هر چند «شهرزاد» توانسته در سری سوم دوباره خاطره درخشش سری اول خود را تا حدود زیادی تکرار کند، اما این دست رفتارها که ظاهرا جنبه تبلیغاتی دارند، برای سریال حسن فتحی بیشتر تبعات منفی ایجاد می کنند و حاشیه ساز می شوند. حال آنکه شهرزاد مخاطبان خود را دارد و نیازی به این اکران‌های خارج از عرف و قانون نیست.