به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا سبط احمدی تهیه کننده سریال «ساموبندری» که این روزها به کارگردانی ابراهیم فروزش در حال تصویربرداری است با اشاره به پروسه تولید این سریال گفت: پیش تولید سریال «ساموبندری» براساس نوشته هایی از اصغر عبداللهی در مهرماه ۹۶ شروع شد ولی با توجه به فشارهای مالی صداوسیما، اولویت سازمان تزریق اعتبار و پول به پروژه های درحال تولید بود و این پروژه در پیش تولید تا حدی با مشکل مواجه شد.

وی ادامه داد: من آن زمان مجبورم شدم با هماهنگی سیمافیلم یک توقف یک و دو ماهه به کار بدهم تا بودجه برسد و پروژه به کار بیفتد. اواخر دی ماه ۹۶ مجدد پیش تولید شروع و از اول اسفند سال گذشته نیز تصویربرداری در بندر بوشهر آغاز شد. عوامل این سریال در تعطیلات نوروز مدتی کار را تعطیل کرده بودند و بعد از این ایام دوباره کار را از سر گرفتند.

سبط احمدی با اشاره به لوکیشن های سریال بیان کرد: بندر هلیله، بندرگاه، شهر اهرم و نقاطی از اطراف بوشهر و خود بوشهر لوکیشن های این سریال است. این سریال در پنج فصل هفت قسمتی یعنی در ۳۵ قسمت ساخته می شود، شخصیت ها در تمام فصل ها ثابت هستند و در هر فصل اتفاقاتی رخ می دهد.

وی با اشاره به بازیگران این مجموعه اظهار کرد: بازیگرانی که در این مقطع با آنها کار می کنیم چند نفر از تهران هستند و ما توانستیم بخشی از نیروهای محلی و هنرمندان محلی  بوشهر  استفاده کنیم و به جز چند شخصیت اصلی مثل حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی و ... باقی بازیگران از بوشهر هستند که به خاطر شرایط اقلیمی و سلیس بودن لهجه از آنها استفاده شد.

سریال «سامو بندری» برای گروه نوجوان مرکز سیمافیلم در حال تصویربرداری است.