به گزارش پارس نیوز، 

به وقت شام ساخت یک «سرباز وطن پرست» است. سرباز سر به زیری که با کمترین هزینه ها نسبت به هزینه‌های صورت گرفته در دنیا گل می کارد. ابراهیم سینمای ایران امسال فیلمی را بر روی پرده سینما برد که هر عاشق ایران و اسلامی را مشتاق به تماشای این فیلم می‌کند.

حاتمی‌کیا در شروع نشست خبری فیلمش گفت: «به وقت شام» را یک سرباز ساخته است. من خودم را سرباز این نظام و کشور می‌دانم و دلم می‌تپد برای کسانی که جهاد می‌کنند. من را یک سرباز بدانید.»

هر سربازی بالاخره محدودیت‌هایی دارد که شاید نتواند آن سرانجام نهایی را رقم بزند اما سرباز وظیفه دارد کارش را درست انجام دهد.

«به وقت شام» فیلم استراتژیک جمهوری اسلامی ایران است.کشورمان خود درگیر مسئله ای به نام داعش است و شش سال است با حضور در محور مقاومت با این جرثومه فساد و تکفیر مبارزه می‌کند. اتفاقی که باید زودتر رخ می‌داد.

حاتمی‌کیا برای نشان دادن داعش هنرمندانه عمل کرده است. تنها سراغ یک فرقه نرفته. از شیخ و طلحه بلژیکی و شیشانی در فیلمش هست تا ابوخالد پسر شیخ و اسرای سوری مخالف دولت مستقر در سوریه. حاتمی‌کیا حتی تردید خلبان ایرانی و خانواده همسرش را نشان می‌دهد اما در ادامه می‌بینیم که تردید از بین رفته و خلبان جوان در کنار پدرش که پیر این عرصه است همراه می‌شود.

اما این تمام داستان نبود و پس از اظهارات حاتمی‌کیا و نامرادی‌های صورت گرفته در جشنواره فجر به این فیلم انتقادات بسیاری از سوی برخی سلبریتی‌ها به هزینه‌های بالای فیلم به وقت شام مطرح شد.

هزینه های میلیاردی داعش برای تبلیغات

انتقادات به هزینه بالای تولید فیلم حاتمی‌کیا در حالی مطرح شد که گروه تروریستی داعش که با حمایت کشورهای غربی متولد شده در طول سال های اخیر هزینه های بسیاری را برای تبلیغ گروهک خود گذاشت تا شاید بتواند مردم جهان را با خود همراه کند.

«به وقت شام» فیلم استراتژیک جمهوری اسلامی ایران است.کشورمان خود درگیر مسئله ای به نام داعش است و شش سال است با حضور در محور مقاومت با این جرثومه فساد و تکفیر مبارزه می‌کند

پس از اقدامات دلاورانه حاج قاسم سلیمانی در برخورد و مبارزه با داعش، این گروه تروریستی در حال حاضر از نزول شدید تولیدات رسانه خود رنج می برد و چندین مرکز رسانه ای و نشر تولیدات خود را متوقف کرده اند. این موارد شامل نهاد اعماق و النباء، سکوی دیجیتالی گروه، تولیدات رسانه ای الفرقان و دابق مجله چاپی گروه می باشد. نزول تولیدات رسانه ای و تضعیف حضور رسانه ای در آخرین مورد منتشر شده که از ویدئوهای قدیمی استفاده می کند، را نشان می دهد.

حاتمی کیا با ساخت اولین فیلم که گویای جنایت های این فرقه وحشی شیطانی است توانست گوشه های از جنابت های این گروه را نشان دهد.

در این میان پرسشی که مطرح می‌شود آن است که آیا دولت و نهادهای همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یا نهادهای بالادستی در امر دیپلماسی عمومی یعنی وزارت امورخارجه کشورمان برای ریشه کن کردن تفکرات این گروه تروریستی نباید از فیلم های کارگردان های همچون حاتمی کیا حمایت کنند؟

امروز دستاورد انقلاب اسلامی این است که سربازانش با هزینه های کم تر نسبت به تولیدات خارجی دست آوردهای را به نمایش می گذارند که گروه‌های همچون داعش باید آن را در خواب ببینند.