کنسرت آلبوم جدید محمد علیزاده سه شنبه 12 بهمن 95 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد. 

کنسرتی که تنها به اجرای قطعه های مختلف منحصر نمی‌شد و در آن علیزاده دقایق فراوانی را با هوادارانش گفتگو کرد. 

ساعت 19 و 20 دقیقه، آنونس آلبوم «گفتم نرو» که به تازگی با تهیه کنندگی صدرالدین حسین خانی مدیریت شرکت ایران گام منتشر شده است، پخش شد.  

به شمارش معکوس بی‌تابی حضار در سالن برای آغاز کنسرت بیشتر شد. سپس نوازندگان وارد سالن شدند و پس از چند دقیقه، نورپردازی در سالن آغاز شد. 

نوازندگان شروع به نواختن قطعه‌ای ریتمیک کردند و با تشویق هواداران شرایط سالن برای حضور علیزاده در سالن فراهم شد. 

با قطعه ریتمیک «برگرد» کنسرت زمستانی مرد احساسی ایران با همراهی بی نظیر هوادارانش آغاز شد.  پس از پایان این قطعه مانند همیشه علیزاده با نام خدا و بیان صفات الهی و تشکر از معبودش و یاد کردن از خانواده خود، به حضار وعده یک کنسرت جذاب را داد. 

قطعه حسی «برادر» که در ماه رمضان امسال تیتراژ یک سریال تلویزیونی بود، دومین قطعه منتخب علیزاده و گروهش برای این کنسرت بود. 

احساس وصف ناشدنی مرد احساس ایران، در اجرای قطعه های مختلف در نوع خود بی نظیر بود. «این اولین باره» قطعه ریتمیک دیگری بود که در سالن میلاد توسط علیزاده و گروهش اجرا شد.  

پس از پایان اجرای این قطعه، علیزاده از هوادارانش نظرشان درباره آلبوم «گفتم نرو» را پرسید. تشویق همگانی و جیغ ممتد حضار علاقه و رضایتشان از این آلبوم هشت قطعه ای را نشان می داد. 

علیزاده در این قسمت از کنسرتش به هوادارانش گفت: می خواهم قطعه بعدی را برای اون دسته از آدم هایی بخوانم که فکر می کردند، اگر از زندگی ما بروند، ما میمیریم؛ اما ما زنده ایم. هر چند از رفتنشان دل ما شکسته است، اما همین دل شکسته از خیلی دل های سالم بهتر عاشقی می کند. 

سپس قطعه «عشقم این روزا» به بهترین شکل ممکن با رهبری بی نظیر ارکستر امیر حسین اویسی اجرا شد. تصویر زمینه ال ای دی استیج و روشن شدن نور گوشی حضار که به سفارش علیزاده بود، به ریتم و حس اجرای این قطعه کمک فراوان کرد.  

 «کجا میری» از آلبوم گفتم نرو پنجمین قطعه از سومین سانس کنسرت زمستانی مرد احساس ایران بود. علیزاده در این لحظه از دوست قدیمی‌اش مهرداد نصرتی که به وسیله او 12 سال پیش قطعه ای را برای صدا و سیما خواند،  تشکر کرد. نصرتی از همکاران علیزاده در نوازندگی هم هست. 

قطعه های "فکرشم نکن" که در زمستان منتشر شده بود، "تصمیمتو بگیر" از آلبوم گفتم نرو و بی حوصلگی از جمله قطعاتی بود که در کنسرت علیزاده اجرا شد. سپس علیزاده قطعه "روز تولد" که مدت ها در کنسرتش اجرا نشده بود را با لطافت و آرامش خاصی اجرا کرد. تصاویز ال ای دی و نوازندگی ساز پیانو به اجرای هر چه بهتر این قطعه کمک کرد. حس فراوان این قطعه بسیاری از حضار را تحت تاثیر قرار داد. 

در این بخش از کنسرت نوبت به معرفی نوازندگان و تشکر از آن ها رسید. علیزاده با ذکر ماه تولد و شهر نوازندگانش آن ها را معرفی کرد. 

امیر حسین اویسی رهبری ارکستر و یار همیشگی کنسرت‌های محمد علیزاده است. پویا صرافی مهر (سیتی سایزر)، امیر غلامی (گیتار الکتریک) ، علی پورنگهبان (گیتار بیس) ، محمد شعبانی (پرکاشن) ، اشکان موسوی (ویولن) ، سعید عباسی (کیبورد) ، بهمن میرزاده(گیتار الکتریک) و «امیر علیزاده» (نوازنده پیانو) اعضای دیگر ارکستر محمد علیزاده بودند. 

ارتباط خوب علیزاده با نوازندگانش و صمیمیت میان گروه موضوعی بود که در این بخش از کنسرت کاملا واضح بود و نشان می داد که موفقیت علیزاده در سال های اخیر تنها برای قطعه هایی نیست که وی می خواند. اجرای بی نظیر در کنسرت ها، ابراز احساسات و همدردی با دوستدارانش موضوعاتی است که وی را از دیگر خوانندگان متمایز می کند. 

پس از پایان این بخش، سالن با قطعه «من تو رو دوست دارم»، جان دوباره گرفت. قطعه ای ریتمیک که پس از پایان اجرایش با اصرار هواداران مجدد تکرار شد. توجه علیزاده به در خواست مخاطبانش و شنیدن حرف ها و ابراز علاقه آنان از جمله ویژگی های منحصر به فرد این خواننده است. در پایان این قطعه علیزاده با نواختن درامز با تشویق همگان مواجه شد. در این بخش علیزاده از مدیر برنامه هایش صدر الدین حسین خانی مدیریت شرکت ایران گام تشکر کرد.  

قطعه های "خدانگه دار" و "تب 40" از آلبوم جدید و در آخر قطعه قدیمی «جز تو» حسن ختام کنسرت زمستانی علیزاده بودند. پس از پایان اجرا، علیزاده با حضار که در قسمت های مختلف سالن حضور داشتند، خداحافظی کرد و زیر لب از خدایش تشکر کرد.