در حالی محسن یگانه در شهر بم روی صحنه رفت که در میانه کنسرت شخصی با پخش اسپری فلفل در سالن برای ساعتی اجرای این خواننده را مختل کرد و این اتفاق هم منجر به درگیری هایی شد. محسن یگانه در پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام در این باره نوشت:

« دوستای خوبم سلام

دیشب شب عجیبی بود، هنوز بهش که فکر میکنم حال خوبی سراغم نمیاد.. هنوز دارم فکر میکنم و رابطه ی اسپری گاز فلفل و سالن کنسرت رو نمیفهمم، نمیدونم به تعهد و تلاش نوازنده هام برای ادامه اجرا روی استیجی که سرفه امونشونو بریده بود فکر کنم یا به برقی که به قصد متوقف کردنمون قطع میشد، یا به حال و روز طرفدارام که نمیتونستن خوب نفس بکشن اما پای اجرامون موندن..

دیشب خوشی کمترین حق مردمی بود که درد رو به اندازه کافی تجربه کردن، آدمایی که سیزده سال پیش یا مجبور شدن زندگی رو از صفر شروع کنن، یا تعداد افراد خانوادشون به صفر رسید...

ما که برناممون رو با انرژی اجرا کردیم و کنار هم شب رو خوب تموم کردیم، ولی نمیدونم تا کی باید ضربه خورده ی فقر فرهنگی و ذهن محدودِ تک و توک افرادی باشیم که برای مبارزه با حقوق شهروندی حقوق میگیرن..

دوستتون دارم»

اهورا ایمان خواننده و ترانه سرا از اولین افرادی بود که با یادداشتی در دفاع از محسن یگانه از او به واسطه این اتفاق تلخ دلجویی کرد.

کنسرت جنجالی محسن یگانه با طعم اسپری فلفل