میثم عبدی مجری و تهیه‌کننده برنامه‌های رادیوییدر خصوص تغییرات محتوایی برنامه «صفر بیست و یک» بیان کرد: پیش از این «صفر بیست و یک» با رویکرد مسابقه و اطلاع‌رسانی در مورد اتفاقات فرهنگی و ورزشی شهر تهران به روی آنتن می‌رفت. با طرح جدیدی که به مدیر گروه داده‌ایم، به زودی از شهریور ماه برنامه با بخش‌های مختلف به پخش شبکه رادیویی تهران می‌رسد. 

وی در ادامه اظهار داشت: در سبک جدید «صفر بیست و یک»، بخش‌های جذاب گذشته را حفظ می‌کنیم. ما در سری جدید برنامه به سمت خلاقیت رفته و از روزمرگی فرار کرده‌ایم. 

عبدی افزود: برای ما همین که بتوانیم برای دقایقی مردم را در بحبوحه ترافیک و شلوغی شهر آرام کنیم، بهترین نتیجه است. 

وی افزود: «صفر بیست و یک» جدید به عنوان یک مسابقه پرهیجان رادیویی، از همه ابزارهای رادیو استفاده کرده است. رادیو تنها صداست با ابزارهایی مانند موسیقی، افکت و یا تقلید صدا و صداپیشگی که خود همین ابزارها بر جذابیت های یک برنامه رادیویی می‌افزاید.  

عبدی عنوان کرد: ما در سری قبل در آیتمی نمایشی گفتگوی دو باجناق را داشتیم که با یک لحن عجیب و غریب با هم صحبت می کردند. این ابزار ها هرچه کوچک اما برای مخاطب جذاب هستند.
 
مجری بازیگر برنامه رادیویی «صبح تهران» تصریح کرد: در زمانه‌ای که رقابت شبکه‌های مجازی و رسانه های گوناگون دیداری و شنیداری برای مردم جذابیت دارد، باید بیش از پیش نشاط و جذابیت کاراکتر‌ها را بالا برد.  

عبدی در خصوص دیگر عوامل برنامه «صفر بیست و یک» تاکید کرد: تهیه‌کنندگی «صفر بیست و یک»، یک هفته در میان بر عهده من و آقای بنی‌هاشمی است. گویندگان وحید رونقی، ساحل کریمی، محمد حسین امیری هستند. 
 
کارگردان تئاتر «اتفاقات» در ادامه گفتگوی خود در خصوص کارگردانی و بازنویسی اجرای تئاتر خود توضیح داد: این روزها در حال بازنویسی و دراماتورژی نمایشنامه «26 ژانویه 2005» هستیم. 

وی با بیان اینکه همیشه در کارهایم از گروه بازیگری خود استفاده می‌کنم، عنوان کرد: از آنجا که بازی و تفکر همدیگر را در کار شناخته‌ایم، این بار هم با گروه خود «26 ژانویه 2005 » را به روی صحنه می‌برم.  

عبدی خاطرنشان کرد: تمام تلاشم بر این است که نمایشنامه ها را بر اساس زبان و زمانه فرهنگ عامه مردم اجرا کنم.