ساجد قدوسیان تهیه کننده «رادیو جمعه» گفت: از روزهای اول برنامه «رادیو جمعه» یکی از درخواست‌های شنوندگان این است که شخصیت «شنگول» با ما همکاری داشته باشد. طی صحبت ‌هایی که داشتیم از این هفته «شنگول» با شکل و شمایل جدید در برنامه «رادیو جمعه» حضور دارد. شوکت حجت یکی از دوبلور های برجسته کشور نیز از این هفته با ما همکاری می کند. 

وی ادامه داد: عباس محبی یکی از بازیگران قدیمی رادیو نیز علاوه بر بازیگری در حیطه نویسندگی در برنامه رادیو جمعه فعالیت می‌کند. همچنین یک آیتم نمایشی جدید با محوریت شخصیت «لوک خوش شانس» به برنامه اضافه خواهد شد. 

گفتنی است؛  داوود منفرد کار خود را با برنامه طنز «سلام تهران» در تلویزیون آغاز کرد. در سینما نیز با بازی در فیلم سینمایی «قاعده‌بازی»، سینمای کمدی را تجربه کرد. «دایی چپول» در دو دهه فعالیت خود در عرصه رادیو، تلویزیو‌ن و سینما هیچ‌گاه کار جدی انجام نداده، چون به کار طنز علاقه زیادی دارد. منفرد شخصیت شنگول را در  مسابقه 20 سوالی «جمعه ایرانی»  به عهده داشت  که بدون توجه به سوال ها و راهنمایی ها فقط با زبان و لحن خاص خود مسئله و فرد مورد نظر را به چالش می کشید و شنوندگان علاقه خاصی به این نقش داشتند.