فیلم سینمایی «نور زمستانی» به کارگردانی حسن هدایت که پیش از این قرار بود اوایل بهار مقابل دوربین رود به دلیل عدم تامین سرمایه به تعویق افتاده است.

حسن هدایت با تائید این خبر گفت: متاسفانه سرمایه ساخت فیلم در زمان مقرر تامین نشد و برای همین با از دست دادن فصل فیلمبرداری را به پائیز سال جاری موکول کردیم. فیلمنامه در حال حاضر آماده و نگارش های مور نیاز روی ان انجام شده است.

وی افزود: تا قبل از آغاز پیش تولید مجدد پروانه ساخت نیز تمدید خواهد شد. از میان عوامل پشت دوربین که حضورشان از پیش قطعی شده فرهاد صالحی به عنوان مدیر فیلمبرداری و پیمان جعفری به عنوان مدیر تولید می توان اشاره کرد.

هدایت درباره لوکیشن های این فیلم خاطرنشان کرد: 50 درصد از کار در تهران و مابقی در شمال کشور مقابل دوربین می رود. فیلم داستان روز اجتماعی را روایت می کند و درباره یک استاد دانشگاه است که در سفری دچار حادثه می شود و به کما می‌رود. نامزد و برادر وی به جستجوی دلیل این حادثه میپردازند اما در ادامه به حقایقی دست پیدا می‌کنند که ...

فرهاد صالحی پیش از این در فیلم سینمایی «سارای» به کارگردانی یدالله صمدی در سال 76 حضور داشت و «نور زمستانی» دومین تجربه وی محسوب می‌شود. آخرین ساخته هدایت در سینما نیز به هفت سال پیش و فیلم سینمایی «ناسپاس» بر می‌گردد. او در کارنامه خود ساخت فیلم های سینمایی «یک مرد، یک شهر»، «گرداب»، «سایه روشن»، «بیگانه ای در شهر» و .. را دارد. تهیه کنندگی «نور زمستانی» نیز بر عهده خود حسن هدایت است.