مهراب قاسم‌خانی متنی خطاب به رئیس جدید سازمان صدا و سیما منتشر کرد.

نویسنده کهنه‌کار برنامه‌های تلویزیونی در این نوشته با اشاره به ممنوع‌الفعالیت شدن خود از عبدالعلی علی‌عسگری درخواست کرد، تا جهت رفع این ممنوعیت او را یاری کند.

قاسم‌خانی در اینستاگرام نوشت:

«با سلام خدمت جناب آقاى على عسگرى

ریاست محترم سازمان صدا و سیما

اینجانب مهراب قاسم‌خانى پس از بیست سال فعالیت در تلویزیون و نوشتن بیش از سیصد قسمت سریال براى این رسانه، مدتى است که بنا به دلایلى که از آنها بى‌خبرم ممنوع‌الفعالیت شده‌ام. از آنجا که زندگى کمى خرج داشته و سه سال بیکارى اندکى به بنده که مستاجر و صاحب دو فرزند هستم فشار مى آورد، لذا خواهشمندم در جهت رفع این ممنوعیت بنده را یارى فرمایید.

لازم به ذکر است که اینجانب در زمستان سال گذشته و با وعده پایان دوران محرومیت، به عنوان طراح، سرپرست نویسندگان و کارگردان، مجموعه‌اى را تحت عنوان «دورهمى» آغاز نموده و به روى آنتن بردم که خوشبختانه با استقبال مخاطبان روبرو شد ولى پس از پخش دوازده قسمت (بدون ذکر نام بنده در تیتراژ) به همان دلایل نامعلوم به محل ضبط سریال ممنوع الورود شده و مجدداً خانه نشین شده‌ام. فارغ از این که ادامه ضبط و پخش این مجموعه را بدون حضور طراح و کارگردان آن، کارى غیراخلاقى و غیرحرفه‌اى میدانم، تقاضا می‌کنم در صورت عدم امکان ادامه همکارى با رسانه‌اى که سال‌ها براى آن زحمت کشیده‌ام پاسخى مشخص و روشن به بنده اعلام نمایید تا با بررسى پیشنهادات کارى دیگر، همسرم را که در این سه سال به تنهایى مخارج خانواده را بر عهده داشته یارى نمایم.

با تشکر
مهراب قاسم خانى»

متن نامه منتشر شده توسط مهراب قاسم خانی

 

متن نامه منتشر شده توسط مهراب قاسم خانی