سید حامد حسینی تهیه‌کننده و کارگردان سینما در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود؛ گفت: تصویربرداری اثر مستند سینمایی با عنوان «سید حسن نصرالله» را به پایان رساندیم و هم اکنون در بخش تدوین به سر می‌بریم.
 
وی افزود: موضوع این فیلم که تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را خودم برعهده دارم، قصه اسارت شخصی با نام «سید حسن نصرالله» در جنگ سال 2006 در حومه شهر بعلبک لبنان را روایت می‌کند.
 
وی ادامه داد: «سید حسن نصرالله» برای نمایش در جشنواره مقاومت آماده می‌شود و وقایع سال‌های 2006، 2011 و 2013 را به تصویر می‌کشد.
 
این تهیه‌کننده در مورد لوکیشن‌ها و مدت زمان فیلمبرداری  فیلم اظهار داشت: تمام لوکیشن‌های فیلم در شهر بعلبک لبنان می‌گذرد و فیلمبرداری آن حدود 20 جلسه طول کشید.
 
این کارگردان درباره پیش‌بینی استقبال از فیلم «سید حسن نصرالله» گفت: قصه این فیلم روایتی از یک واقعه کاملا حقیقی مربوط به سال 2006 است که جذابیتی جهانی دارد تا جایی که جذابیتش باعث واکنش خبرگزاری‌های بزرگ دنیا، شد و تقریبا یک ساعت در صدر همه خبرهای دنیا بود.
 
حسینی با اشاره به برخی عوامل فیلم بیان کرد: از محمد داوودی، جلال زارع و خودم در سه مقطع مختلف زمانی جهت تصویربرداری استفاده کردیم و مدیر تولید و مجری طرح: سیدعلی حسینی، صدابردار: وحید سلطانی و موسیقی برعهده علی کهن دیری است.