مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 3 تهراندر خصوص راه‌اندازی نگارخانه «زمرد» اظهار داشت: فرهیختگان زیادی در منطقه 3 داریم که در حوزه هنر مشغول به فعالیت هستند، بر همین اساس سومین نگارخانه را در این منطقه راه‌اندازی کردیم.

وی ادامه داد: این نگارخانه با هدف جذب هنرمندان و نخبگان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، حمایت از هنرمندان خلاق جوان در ارائه آثار هنری و استفاده از ظرفیت و سرمایه‌های اجتماعی راه‌اندازی شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 3 تهران یادآور شد: نگارخانه‌های خصوصی دیگری در منطقه 3 تهران وجود دارد که نگارخانه زمرد، سومین نگارخانه است که در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد تا زمینه رشد فکری جوانان خلاق و زمینه توسعه ارتباط میان افراد جامعه را فراهم سازد.

بر اساس این گزارش، نگارخانه «زمرد» در نخستین نمایشگاه خود، 45 عکس از هنرمندان پیشکسوت موسیقی رادیو را که به همت «فروغ بهمن‌پور» گردآوری شده، به نمایش گذاشته است.

این نگارخانه در خیابان پاسداران، خیابان دشتستان هشتم، کوچه نیایی واقع شده است و نمایشگاه مصور این نگارخانه از پنجم اردیبهشت ماه به مدت یک هفته از ساعت 9 الی 18 برپاست.