دکتر داوود نعمتی انارکی در حکمی اصغر عبدی را به مدیریت روابط عمومی معاونت خبر صدا و سیما منصوب کرد . 
 
مراسم معارفه مدیر جدید روابط عمومی معاونت خبر رسانه ملی امروز در شورای مدیران معاونت خبر رسانه ملی برگزار شد . 
 
در این جلسه دکتر جبلی معاون خبر رسانه ملی ضمن قدردانی از تلاش های محمدرضا یاسین مدیر پیشین روابط عمومی این معاونت ،از اصغر عبدی خواست پیگیر خواسته های مخاطبان از حوزه های مختلف خبر و انعکاس دهنده نظرات آنان به بدنه خبر باشد . 
 
دکتر داوود نعمتی مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی نیز با اشاره به تمرکز فعالیت های روابط عمومی در حوزه پیام یادآور شد این تمرکز وظیفه روابط عمومی را نسبت به قبل سنگین تر کرده است اما روابط عمومی های سازمان توانسته اند وظایف خود را با توجه به ساختار جدید سازمان به خوبی ایفا کنند . 
 
دکتر نعمتی در حکمی که برای انتصاب آقای عبدی صادر کرده وی را به وظایفی چون " زمینه سازی برای تحقق اهداف کلان روابط عمومی در مجموعه معاونت خبر ،برقراری ارتباط  موثر با واحدهای ستادی اداره کل روابط عمومی سازمان با هدف محقق شدن تمرکز در فعالیت های روابط عمومی ، روزآمدی و حرفه ای گرایی در تهیه و پردازش اخبار فعالیت ها و اقدامات حوزه معاونت خبر و انتشار آن در گستره فضای رسانه ای و توجه ویژه به فضای مجازی و استفاده از ظرفیت های این فضا برای ارتقاء سطح فعالیت ها و پوشش خبری اقدامات معاونت مکلف کرده است . 
 
اصغر عبدی از کارشناسان با سابقه روابط عمومی و خبر و حوزه نشر است و در سابقه کاری خود سال ها تجربه سردبیری بخش های مختلف خبری رادیو و تلویزیون، مدیریت روابط عمومی در سازمان سنجش آموزش کشور ، وزارت تعاون و شرکت ملی صنایع مس کشور را دارد . وی در رشته های ارتباطات و مدیریت در سطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده است و سابقه تدریس در دانشگاه را نیز دارد .