به گزارش پارس، سید تقی سهرابی با اظهار تعجب از سخنانی که این روزها برخی مقامات در خصوص کم‌توجهی صدا و سیما به عملکرد دولت بیان می‌کنند، گفت: بر اساس آمار و مستندات موجود از آغاز فعالیت دولت یازدهم تاکنون بخش عمده‌ای از برنامه‌های صداوسیما در شبکه‌های مختلف ملی، استانی و حتی بین‌المللی به اهداف، برنامه‌ها، اقدامات و عملکرد دولت یازدهم اختصاص داشته و دارد.

مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما آمار حضور مسئولان دولت یازدهم در برنامه‌های رسانه‌ ملی را خیره‌کننده توصیف کرد و افزود: در یک جمع‌بندی اولیه، فقط در دوره زمانی اول مرداد ۱۳۹۲ تا اول خرداد ۱۳۹۳، مسئولان قوه‌ مجریه ۲۰۰هزار و ۹۸۹ دقیقه تنها از ظرفیت مراکز استان‌های صداوسیما برای بیان عملکرد خود استفاده کرده‌اند؛ در همین مقطع آنتن رادیو به مدت ۷ هزار و ۵۴۲ دقیقه در اختیار مدیران دولت یازدهم بوده است. از سوی دیگر، ۷۵ برنامه گفتگومحور در بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه ۲سیما تمام و کمال در اختیار اعضای دولت بوده است و در مجموع طی مدت یادشده بیش از ۴ هزار ساعت از وقت صداوسیما به عملکرد دولت اختصاص داشته است.

سهرابی تصریح کرد: اگر حضور مستمر مسئولان دولتی در برنامه‌های صداوسیما در ۷ ماه پس از خرداد تا پایان آذر ۱۳۹۳ را به این آمار اضافه کنیم، می‌توان آمار حدود ۶ هزار ساعت حضور را برای مسئولان دولتی بیان کرد که بسیار قابل توجه و تأمل بوده و ادعای محکمی است بر اینکه صداوسیما در قرق مدیران دولتی بوده است.

وی افزود: همین مقدار پوشش فعالیت‌های دولت بیش از عرف رسانه است و انتظار بیش از این یک خواسته غیرملی و با اهداف سیاسی ارزیابی می‌شود.