به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،حامد میرزابابایی؛ مدیر کمیته ناشران بین الملل با اشاره به نحوه ثبت نام متقاضیان گفت: متقاضیان ثبت‌نام می‌توانند به جزوه اطلاعات، مقررات، آیین‌نامه انضباطی و فرم‌های بخش بین‌الملل به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی از طریق سایت  www.anjomannasheran.com دسترسی داشته باشد. 

 
وی افزود: علاقمندان به شرکت در بخش بین‌الملل نمایشگاه لازم است با پر کردن فرم‌ها و تکمیل مدارک بر اساس ضوابط مندرج در جزوه مقررات و ارسال آن به دبیرخانه، درخواست ثبت‌نام نمایند. همچنین علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 88275789 و 88247701 تماس گیرند. 
 
میرزابابایی درباره مهلت ثبت نام ناشران بخش بین الملل گفت: متقتضیان برای حضور در بخش بین الملل فرصت دارند تا تاریخ 24 اسفند نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم ها اقدام کنند. 
 
وی تاکید کرد: ارسال مدارک به منزله پذیرش ثبت‌نام نیست و تنها درخواست اولیه ثبت‌نام قلمداد خواهد شد و استحقاق برای دریافت غرفه ایجاد نخواهد کرد. قطعی شدن ثبت‌نام و پذیرش آن پس از دریافت مدارک و بررسی‌های لازم و تأیید نهادهای ذی‌ربط به نحو مقتضی به متقاضیان منعکس می‌گردد. 
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 15 تا 25 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.