به گزارش پارس به نقل از فارس، «برزو ارجمند» که به تازگی در سریال «غیر علنی» بازی کرده است، گفت: شاید خیلی‌ها به اشتباه فکر کنند که سریال «غیر علنی» تم سیاسی داشت، اما باید بگویم که این سریال اصلا تم سیاسی و حتی انتخاباتی نداشت و در اصل یک سریال خانوادگی است که انتخابات بخشی از آن است.

وی ادامه داد: درست است که رگه‌هایی از انتخابات در «غیرعلنی» دیده می‌شود، اما در حقیقت انتخابات، در قصه ما بستری است که یکسری اتفاقات خانوادگی در آن رخ می دهد و اتفاقا ماحصل انتخابات، یک اتفاق بانمک است.

بازیگر سریال «تنهایی لیلا»‌ ادامه داد: این سریال نه کسی را تشویق به رای دادن کرد و نه کسی را از رای دادن بازداشت، بلکه روایت کمدی از اتفاقات یک زندگی خانوادگی است منتهی در بستر انتخابات.

وی درباره کمدی بودن نقش خود در این سریال نیز بیان داشت:‌ در این سریال نقش امیررضا پورکریمی را بازی کردم که ماجراهایی باریش اتفاق می‌افتد. «غیر علنی» اثری مفرح و شاد بود و اصلا نمی‌توان آن را کمدی صرف دانست. کمدی‌ای که بار طنز نیز بر دوش هیچ‌کدام از بازیگران نیست.

ارجمند ضمن اشاره به تلاش‌های گروه تولید برای ساخت این اثر افزود: از حضورم در این سریال بسیار راضی هستم. همه ما در تلاشیم تا کاری شاد را برای مخاطب تولید کنیم.

وی در پایان نیز درباره سایر فعالیت‌هایش گفت: مدتی است به دلیل حضورم در این سریال،دیگر در هیچ اثر دیگری حاضر نشدم،در جشنواره فیلم فجر امسال نیز کاری ندارم.