به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،بازی Mobile Strike بازی اعتصاب موبایل یک بازی استراتژیک بسیار جالب و هیجان انگیز برای سیستم عامل اندروید، قهرمان بازی آرنولد شوارتزنگر می باشد که به صورت رایگان توسط استودیوی بازی ساز Epic War در پلی استور منتشر شده است و تا به حال هم محبوبیت و امتیاز خوبی را از آن خود کرده است.

 
به ﺁﺭﻧﻮﻟﺪ ﺷﻮﺍﺭﺗﺰﻧﮕﺮ تبدیل شوید + دانلود
 
حال به سراغ ماجرای بازی می رویم و شما را با کسانی اشنا می کنیم که بسیار خطرناک هستند، دشمنان شما به فکر هیچ چیزی نیستند فقط به قصد نابودی منابع شما به هر نقطه از سرزمین شما حمله می‌کنند یک لحظه از خود غافل شوید سرزمینتان را نابود می کنند.شما باید در اولین فرصت یک پایگاه نظامی قدرتمند و مدرن بسازید و در آن تجهیزات و نیروی خوب مستقر کنید که جلوی دشمنان بتوانند دفاع کنند. 
 
به ﺁﺭﻧﻮﻟﺪ ﺷﻮﺍﺭﺗﺰﻧﮕﺮ تبدیل شوید + دانلود
 
هدف شما هم باید نابودی پایگاه های انها باشد که با انجام این کار  می توانید دشمنان خود را نابود کنید و در نهایت به یکی از ابر قدرت های جهان تبدیل شوید. سازنده بازی برای هر سطح از بازی تجهیزات مختلفی را قرار داده است که خیلی کاربردی طراحی شده اند و شما می توانید انها را خریداری کنید و در نهایت باید گفت که کنار اسلحه های قدرتمند این امکان هم برای شما فراهم شده است که با دوستان خود متحد شوید و دشمنان خود را نابود کنید.
 
ویژگی های Mobile Strike
 
- امکان مبارزه با میلیون ها نفر در سطح جهان
 
- ساخت و سفارشی پایگاه های مختلف
 
- امکان اتحاد با همسایگان
 
- وجود وسایل نقلیه مختلف در میدان نبرد
 
- وجود 16 نوع نیروی جنگی مختل