به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین، بهنوش بختیاری بازیگر تلویزیون و سینما که در فیلم های کمدی ایفای نقش کرده و در سال های اخیر حضور پررنگ‌تری در عرصه سینمای اجتماعی و نقش های جدی داشته اند به جمع بازیگران فیلم سینمایی «مرداد» به کارگردانی بهمن کامیار پیوست.

بهنوش بختیاری در فیلم سینمایی «مرداد» در فضایی متفاوت نقش زنی به نام سحر را بازی می کند. سحر باردار است و به زودی فرزند او به دنیا می آید.

پیش از این رعنا آزادی‌ور به عنوان اولین بازیگر فیلم سینمایی «مرداد» قرارداد خود را ثبت کرده بود و در روزهای آینده بازیگران دیگری به این پروژه خواهند پیوست.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «مرداد» که اولین اثر سینمایی بهمن کامیار و به تهیه کنندگی محمود فلاح محسوب می شود، چنین آمده است: چه مردادی شود بهمن کنار تو، من از غوغای ابر و آسمان می فهمم اینجایی.

فرشاد محمدی مدیر فیلمبرداری، خسرو کیوانمهر مدیر صدابرداری، محسن دارسنج طراح گریم، حجت اشتری طراح صحنه و لباس، سجاد رحیمی مدیر تولید، زهرا مصفا عکاس و میثم محمدی مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی از عوامل این فیلم سینمایی هستند.

«مهمان مامان»، «زن ها شگفت انگیزند»، «ساکن طبقه وسط» و «پنج ستاره» از جمله فیلم هایی است که در کارنامه کاری بهنوش بختیاری به ثبت رسیده است.