به گزارش پارس به نقل از فارس، آلبوم جدید علیرضا قربانی با عنوان «من عاشق چشمت شدم» جمعه شب گذشته، 27 آذر در شهر کتاب مرکزی با حضور علیرضا قربانی، فردین خلعتبری، کاوه کاتب و افشین یدالهی رونمایی شد.

کاوه کاتب به عنوان نخستین میهمان این برنامه گفت: جمع کردن سه هنرمند در کنار هم کار سختی است ولی بالاخره اتفاق افتاد و امیدوارم ادامه‌دار هم باشد.

وی درباره حضورش در آلبوم «من عاشق چشمت شدم» اظهار داشت: من به غیر از همکاری با دوستانی که این آلبوم را تهیه کردند، داشته‌ام، از دیرباز شاگرد آقای خلعتبری بوده و لحظه به لحظه شاهد شکل‌گیری این آهنگ‌ها بوده‌ام و همیشه می‌دانسته‌ام که مقبولیت این کارها چیزی از خود سریال‌ها کم ندارد چه بسا این تیتراژها بوده که باعث شده سریال‌ها دیده شود.

کاتب همچنین گفت: بعد از اینکه سریال‌ها تهیه شد، به دلیل تاخیر در تهیه و پخش سی دی‌ها و اثر دیجیتال، از موسیقی‌ها کپی و وارد اینترنت شد و همین مساله تهیه و تدوین یک اثر مستقل را سخت‌تر کرد چون آقای خلعتبری هم راضی نمی‌شدند که این اثر با جلد تازه و محتوای باکیفیت در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد، ایشان معتقد بودند چون این آثار پخش شده، از سوی مردم با اقبال مواجه نمی‌شود ولی بالاخره بعد از 10 سال این اتفاق افتاد و آلبوم منتشر شد.

وی اضافه کرد: من اطمینان داشتم اثر اصلی و باکیفیت برای مردم مهم است و استقبال امشب‌شان هم نشان داد که مردم همیشه اثر عالی را از نازل تشخیص داده‌اند و می‌دهند.

کاتب افزود: اما اینکه چرا تولید «من عاشق چشمت شدم» این‌قدر طول کشید، باید بگویم از آنجاکه هنرمندان درگیر خلق اثر هستند و مراحل قانونی و اداری تولید کار، خسته‌کننده، وقت‌گیر و طولانی است، نمی‌توان از آنها انتظار داشت، خود را درگیر چنین پروسه‌ای کنند؛ درواقع آدم پیگیری مثل من باید در این سال‌ها این کار را انجام می‌داد که من هم مشغول بودم و نتوانستم.

فردین خلعتبری، آهنگساز نیز در این مراسم حضور داشت و با اظهار خوشحالی از استقبال مردم در مراسم رونمایی اثر گفت: امیدوارم چنین استقبالی از کتاب هم صورت بگیرد و خرید و فروش آن زیاد و زیادتر شود. من اطمینان دارم در جامعه‌ای که کتاب بیشتر خوانده شود، هنر هم راه خوب و بهتری برای عرضه خود پیدا می‌کند.

وی درباره تیتراژ سریال‌ها هم گفت: متاسفانه ارائه یک اثر صوتی که فضای پاپ ندارد، باید زمینه‌ای مثل سینما و سریال وجود داشته باشد. من این را قبلا هم گفته‌ام که ما عقب‌افتاده‌ترین کشور دنیا در اعتلای موسیقی زنده هستیم.

افشین یدالهی، ترانه‌سرا نیز در این برنامه حضور داشت و گفت: یادم هست اولین باری که موسیقی سریال شب دهم از تلویزیون منتشر شد، خواننده دیگری شعرم را خوانده بود و از همان زمان متوجه شدیم که چیزی در موسیقی و ملودی کم است و آقای فتحی و بشکوفه که سریالی حرفه‌ای ساخته بودند، این نگرانی را داشتند که کدام گروه موسیقی حرفه‌ای می‌تواند تیتراژ پایانی را بخواند؛ این نگرانی درباره مدار صفر درجه هم رخ داد هرچند که وقتی می‌خواستند از شب دهم به عنوان یک سریال موفق تقدیر کنند، بیشترین آرای مردم به بخش تیتراژ پایانی و موسیقی سریال اختصاص پیدا کرده بود.

علیرضا قربانی، خواننده آلبوم «من عاشق چشمت شدم» آخرین میهمان برنامه بود که درباره این اثر سخن گفت. وی اظهار داشت: بدون اغراق باید بگویم که علاقه زیاد من برای انتشار این آلبوم از شور و اشتیاقی ایجاد شد که مردم به من منتقل می‌کردند و می‌خواستند که این آهنگ‌ها را داشته باشند. البته وقتی بیشتر مجاب به انجام این کار شدم که فهمیدم به غیر از وجود نسخه‌هایی از این اثر بر روی اینترنت، به صورت سی دی هم به فروش می‌رسد و حالا امروز خیلی خوشحال و خرسندم که بالاخره این فرصت فراهم شد و حالا در کنار شما هستم.

قربانی همچنین افزود: در مسیر انتشار آلبوم، آقای خلعتبری و یدالهی تلاش‌های زیادی کردند و وسواس‌های زیادی به خرج دادند و حتی گاهی بر سر یک کلمه بحث می‌کردند ولی به هر حال تمام آن تلاش‌ها و سخت‌گیری‌ها نتیجه داد و به زعم من یک اثر خوب منتشر شد.

وی درباره نام آلبوم نیز گفت: نام اثر، سلیقه آقای کاتب بوده و من آن را دوست داشتم و پسندیدم چون یک جمله عاشقانه و درواقع زبان مشترک بین همه زبان‌ها و آدم‌هاست.