به گزارش پارس به نقل از فارس، میرطاهر مظلومی از جمله بازیگرانی است که در این چند دهه اخیر تجربه حضور در مدیوم‌های مختلف را داشته است. او جزو بازیگرانی است که در عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر حضور پررنگی داشته است. رادیو و صدا پیشگی نیز یکی دیگر از حوزه‌هایی فعالیتی میرطاهر مظلومی به حساب می‌آید.

این که وی در عرصه های مختلف تا چه اندازه موفق بوده است مسئله ای است که باید  در ارتباط با آن بحث مفصل‌تری صورت بگیرد. اما این نکته باید در نظر گرفته شود میرطاهر مظلومی به عنوان یک بازیگر شجاعت حضور در ژانرهای مختلف را داشته است، این که این شجاعت در کارنامه وی آیا باید مثبت ارزبابی شود مسئله ای است که می‌توان در یک گفت‌وگوی مفصل‌تر با این بازیگر به آن‌ها پاسخ داد.

در سینما و تلویزیون اگر نگاهی به کارنامه هنری و کاریش بیندازیم در میابیم که در آثار کمدی، اجتماعی، تاریخی، حضور داشته و خود نیز در نقش هایی بر همین اساس نیز ظاهر شده است که کمتر بازیگری تجربه‌های مختلف این چنینی را داشته است.

 او در آخرین کارهایی که انجام داده است تجربه حضور در یک فیلم سینمایی کودک با عنوان «جنجال در عروسی» را به کارگردانی «محمد احمدی و رضا خطیبی» پشت سر گذاشته است. که از این اثر به عنوان یک محصول مشترک از ایران و فرانسه یاد می‌شود. او به همراه علیرضا خمسه نقش های اصلی این فیلم را ایفا می‌کنند. مظلومی این روزها با نمایش «نسیان» در برج آزادی به روی صحنه است.

او از این اثر به عنوان یک اتفاق بی‌نظیر یاد‌کرد که قطعاً در صنعت آثار سه بعدی اتفاق ویژه ای محسوب می‌شود.

او اظهار داشت که در یزد روزهای سختی و طاقت فرسایی را برای فیلمبرداری این اثر کودک و نوجوان سینمایی پشت سر گذاشته اند. این فیلم سینمایی همه را شوکه می‌کند.

مظلومی در پایان صحبت‌هایش آرزو کرد: اتفاق مثبتی با اکران این فیلم سنیمایی برای حوزه کودک و همچنین سینمای ایران بیفتد و همه از دیدن این اثر لذت ببرند. به نظرم جنجال در عروسی در عرصه تکنیک جنجال به پا می‌کند.

نکته دیگری که قابل توجه است کارگردانی و برگزاری کنسرت‌هایی است که او بر عهده دارد که می‌توان از اجرای کنسرت گروه «ریحان» از آذربایجان که در تالار وحدت به روی صحنه رفته‌اند از این دست فعالیت‌های این بازیگر سینما است.