به گزارش پارس به نقل از فارس، نشست رسانه‌ای سریال شهرزاد با حضور عوامل فیلم و کارگردان آن حسن فتحی و همچنین اصحاب رسانه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

در این برنامه حسن فتحی در ارتباط با مجموعه شهرزاد گفت: از همان ابتدا که با نغمه ثمینی در ارتباط با چنین اثری صحبت کردم به این نتیجه رسیدیم ظرفیت نمایش خانگی بسیار زیاد است و می‌توان از آن استفاده بهتری کرد اما متأسفانه از ظرفیت آن استفاده نشده است‌، همچنین نغمه ثمینی در این مراسم گفت: کودتای 28 مرداد جزو روزهای بسیار مهم در تاریخ ایران است که می‌توان در فرم درام از این واقعه تاریخی بهره فروان برد و آنقدر از این روزها در تاریخ ما کم داریم که می‌توان به آن بسیار پرداخت.

علی نصیریان نیز بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در صحبت‌هایی با بیان اینکه باید کارها به بخش خصوصی واگذار شود و دولت از آنها حمایت کند، اظهار داشت: با خواندن فیلمنامه به آن علاقه‌مند شدم این در شرایطی است که تنها 4 الی 5 قسمت از آن به من داده شده بود.

گفتنی است این گزارش تنها بخشی از صحبت‌های عوامل است که توضیحات کامل آنها به صورت کامل‌تر منتشر خواهد شد. اما نکته قابل توجه بی‌نظمی زیادی است که در برگزاری این نشست به وجود آمده است.

با وجود اینکه عنوان شده بود این جلسه تنها نشست رسانه‌ای عوامل با اصحاب رسانه است اما شاهد حضور افراد زیادی از علاقمندان بودیم که رسانه‌ای نبودند. همچنین با اعلام این خبر در فضای مجازی و همزمانی دیدار عوامل مجموعه شهرزاد با مردم، علاقمندان زیادی به  پردیس ملت آمدند. که اخلال در کار اطلاع رسانی ایجاد کرد بارها عوامل از حاضرین خواستار شدند که تا سکوت را رعایت کنند.  شرایط و بی‌نظمی موجود باعث اعتراض خبرنگاران شد چرا که ‌آنها نمی‌توانستند سوال‌های خود را مطرح کنند. بی‌نظمی موجود موجب شد مسئولان برگزاری نشست اعلام کنند خبرنگاران بعد از نمایش فیلم که تا 11 شب ادامه خواهد داشت در جلسه‌ای جداگانه می‌توانند خبرنگاران سوالات خود را مطرح کنند که یکی از خبرنگاران گفت چرا از قبل اعلام نشد که سعید قطبی‌زاده از مسئولان برنامه در پاسخ این خبرنگار گفت این مشکل شما خبرنگاران است که در نهایت منجر به اعتراض خبرنگاران و ترک نشست شد.