به گزارش پارس، مهر به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت: رکوردشکنی بعدی تئاتر برادوی با میزبانی از اجرای گروه «سیرک آفتاب» رقم خواهد خورد. بخش تئاتری سیرک «کرگدن» به تازگی اعلام کرده که این کمپانی قصد دارد برای اولین بار و با تولیدی اثری ویژه، در تئاتر برادوی اجرا داشته باشد.

​این تولید ویژه و جدید ترکیبی از عناصر تئاتری، بازیگران حرفه‌ای، نریشن‌های عاشقانه و همراه با اجرای زنده موسیقی خواهد بود که با طراحی بزرگ و زیبا، حرکات آکروباتیک و سرگرم کننده گروه «سیرک آفتاب» اجرا خواهد شد.

فیلیپ دکوفل کارگردانی این تولید ویژه که داستان شاعر جوان و زیبایی را روایت می‌کند که در تلاش برای یافتن عشق و هنر است، بر عهده دارد. این اثر نمایشی در روز ۲ ماه ژوئن ۲۰۱۶ (نیمه اول خردادماه ۹۵) اجرای خود را در تئاتر «لیریک» نیویورک آغاز خواهد کرد.

پیش از این و در سال ۲۰۱۲، جیمز کامرون کارگردان مطرح سینمای آمریکا، فیلمی سه‌بعدی را بر اساس «سیرک آفتاب» تولید و اکران کرد.

«سیرک آفتاب» که دفتر مرکزی آن در شهر مونترال کشور کانادا قرار دارد، سال ۱۹۸۴ توسط ۲ بازیگر نمایش خیابانی تاسیس شد. «سیرک آفتاب» یکی از بزرگترین کمپانی‌های تولید تئاتر در جهان است. کارهای این گروه، تلفیق دراماتیک هنر سیرک و سرگرمی خیابانی است.