به گزارش پارس به نقل از فارس، بعد از ظهر امروز نشست شورای بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور خبرنگاران این استان و فرمانده سپاه فتح برگزار شد.

در این نشست ایمان عبدیان فرزند شهید خداعفو عبدیان خبرنگاری که در حادثه سقوط هواپیمای C130 به درجه رفیع شهادت رسید، اظهار کرد: رسانه‌ها باید شهیدان را الگوی خود در همه زمینه‌ها قرار دهند، چراکه آن‌ها الگوهای مجسم در زندگی شخصی و اجتماعی همه ما شهیدان هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه پدر شهیدمان خداعفو عبدیان قبل از هر چیز ما را توصیه به نماز اول وقت می‌کرد، افزود: خوب به یاد دارم که پدرم در شبی که فردای آن مسافر کوی یار شد از من به عنوان فرزند بزرگتر خواست تا نماز را فراموش نکنم و از برادر کوچکترم درخواستش این بود که با مادر خوشرفتاری کند.

فرزند شهید سانحه هوایی پرواز c130 تصریح کرد: خبرنگاران اکنون وظیفه‌ای سنگین بر عهده دارند و نباید اجازه دهند تا ارزش‌‌ها و آرمان‌های انقلاب مورد هجمه قرار گیرند.

وی در همین خصوص با توصیه به خبرنگاران برای الگو گرفتن از شهیدانی مانند آوینی، همت، باکری و سایر شهیدان انقلاب خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم صدای آوینی‌ها زیر صدای خوانندگان لس‌آنجلسی محو شود.