به گزارش پارس به نقل از ایسنا، موسی غضنفرآبادی در تذکری در جلسه علنی بعد از ظهر امروز(سه‌شنبه) اظهار کرد: شرایط جدید ساخت و سازهای روستایی باعث شده قشر محروم نتوانند خانه‌دار شوند. این ما را به یاد حرف مردم می اندازد که می‌گوید خدا پدر احمدی نژاد را بیامرزد و به خودش و خانواده‌اش توفیق عنایت کند که باعث شد که اکثر روستاییان خانه‌دار شوند. چرا که بعد از آن ساخت خانه‌های روستایی متوقف شده است.

وی در تذاکری به وزیر نیرو با اشاره به مبلغ فیش برق مردم شهرستان حوزه انتخابیه خود خاطر نشان کرد: در ماه‌های گذشته مبلغ فیش‌های برق بسیار زیاد و بی حساب و کتاب بوده و ما امیدواریم به نگرانی مردم و رفع مشکل آن‌ها در این زمینه اهمیت داده شود.

غضنفرآبادی در تذکری به وزیر کشور نیز گفت: با توجه به فراهم بودن شرایط و زیرساخت های لازم از جمله جمعیت بالای 500 هزار نفری در چهار حوزه انتخابیه، وجود فرودگاه، راه آهن، دانشگاه‌های مختلف و آب و هوای مناسب، فاصله 280 کیلومتری آخرین شهرستان از مرکز استان و فاصله حدود 400 کیلومتری برخی روستاها تا مرکز استان خواهشمندیم نسبت به تفکیک آن از استان کرمان و ایجاد استان مستقل بم اقدامات لازم انجام شود.

این نماینده مجلس در پایان خواستار توجه رئیس جمهور به مشکل گرانی در جامعه شد.