به گزارش پارس، ابوالفضل قناعتی در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری تهران پرس، در خصوص خبرسازی ناشیانه اصلاح طلبان در شبکه های اجتماعی مبنی بر بروز اختلاف بین برخی اعضای اصولگرای شورای شهر و شهردار تهران و تهدید به استیضاح قالیباف اظهار داشت: هم اکنون در جلسات شورای شهر تهران به موضوع رسیدگی و حسابرسی به صورت های مالی شرکت های تابعه شهرداری است.

وی در ادامه افزود: به دلیل آنکه شورای چهارم فعالیت خود را از سال ۹۲ آغاز کردند، دوستان اصولگرای شورای شهر دارای چارچوب و منطق و رویکردی هستند که چنانچه افراد به آن اصول پایبند باشند، از حمایت طیف اصولگرای شورای شهر برخوردار خواهند شد. در جلسات رسیدگی به صورت های مالی شرکت های تابعه شهرداری، عملکرد آقای قالیباف در این دو سال قابل قبول و نمره قبولی نگرفته است و بعضا دیده شده که حسابرس صورت های مالی را عدم اظهارنظر و مردود دانسته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که در برنامه اصولگرایان شورای شهر نیست که صورت های مالی که غیرشفاف است، آنها را تایید کند خاطرنشان کرد: به همین دلیل یک اختلافی بین اعضای اصولگرای شورای شهر و شهردار تهران بوجود آمد که به نظر بنده این اختلاف به نفع شهردار و شهرداری تهران است. به طور کلی اختلافات باعث پیشرفت و بهبود وضعیت و عملکرد هر مجموعه ای می شود.

قناعتی در ادامه تصریح داشت: این اختلافات بنیادی نیست و تنها شکاف کاری است که در هر مجموعه ای ایجاد می شود. بنده عقیده دارم که این اختلاف تنها درباره عملکرد ضعیف شهرداری شرکت های تابعه است و از شهردار می خواهیم که با شرکت هایی که صورت های مالی غیرشفاف دارند، برخورد جدی کند.