به گزارش پارس به نقل از تسنیم در جلسه امروز شورای شهر محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری شورای شهر طی نطقی به موضوع هیئت امنای شورایاری ها اشاره کرد که این موضوع باعث درگیری های لفظی بین برخی اعضای شورای شهر را به دنبال داشت تا آنجا که رضا تقی پور سخنگوی شورا در واکنشی شدید نسبت به اظهارات سالاری و اسماعیل دوستی که در قالب تذکری به بیان برخی مسائل در این زمینه پرداخته بود از جای خود برخواست و با عصبانیتی بی سابقه  گفت: شما عادت کرده اید که در قالب دریافت زمان برای بیان تذکر یک دقیقه ای به بیان موضوعاتی حاشیه ای ،  غیر واقعی و فاقد عدله منطقی بپردازید.

پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر نیز واکنش به اظهارات سالاری و دوستی واکنش نشان داد تا آنجا که درگیری لفظی میان دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا با میکروفن های خاموش بالا گرفت و محسن سرخو عضو کمیسیون عمران شورا نیز به دلیل عدم تخصیص زمان از سوی هیئت رئیسه جهت تشریح این موضوع ،  جلسه را به نشان اعتراض ترک کرد که البته  با میانجی گری دنیامالی و حبیب کاشانی پس از دقایقی  به صحن بازگشت و اوضاع جلسه با ذکر صلوات به روال عادی خود بازگشت.

اسماعیل دوستی عضو کمیسیون عمران شورا شهر با انتقاد از هیئت امنای شورایاری ها شهر تهران ، اظهار داشت: از نظر روانی و اجتماعی خطرناک است باید شهرداری ها این کار را به عهده بگیرند.

وی با بیان اینکه ما همچنان صبوری می کنیم و نمی دانیم دوستان ما چرا در روزهای اخیر عصبانی شده اند و آنها را چه شده است،  گفت: شما ها دلواپس هستید و ما هیچ دلواپسی نداریم ما به این حکومت امیدواریم و ریلکس هستیم.

تقی پور در ادامه اظهارات دوستی در واکنش به فرصت یک دقیقه ای برای سخن گفتن،  گفت: شما همه چیز را به بازی گرفته اید.

چمران رئیس شورای شهر تهران نیز گفت: کار شورایاری ها با هیئت امنا کار متفاوتی است و اجازه دهید در جلسه  بعدی شورا یا جلسه فوق العاده این موضوع را بررسی کنیم.