به گزارش خبرنگار حوزه شهری پارس نیوز، ابوالفضل قناعتی در یکصد و هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکرات پیش از دستور اظهار داشت: مجتمع اداری تجاری در منطقه یک که پروانه آن در 30 بهمن 1389 به متراژ 5600 متر صادر شده بود در حال حاضر تخلف 32 هزار و 600 متری انجام داده است و 38 هزار متر بنا ساخته است.
 
وی ادامه داد: در تاریخ 17 مهر 1392 تخلف ساختمانی توسط مهندس ناظر به متراژ 16 هزار متر اعلام شد و در مرحله استحکام نیز تخلفات مجدد این ساختمان توسط مهندسین ناظر اعلام شد.
 
قناعتی افزود: در تاریخ 18 دی 1392 کمیسیون ماده 100، حکم قلع و قمع 19 هزار متر این سازه را صادر کرد که پس از آن شهردار منطقه اجازه ادامه تخلف را داده است و اخیراً‌ نیز مالک این سازه اعلام کرده است که تخلف بنده بیش از 19 هزار متر و 23 هزار متر بوده است.
 
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: این سریال غلط غیرقانونی کار کردن شهرداری تا به کی ادامه دارد چرا ساختمانی که تخلف کرده است و ناظر آن نیز بارها اعلام کرده نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام نمی‌شود.
 
وی افزود: تخریب و قلع و قمع نیز منابع ملی را ضایع می‌کند و بنده از شهردار می‌خواهم که در این زمینه پاسخگو باشد.
 
قناعتی درباره پرونده علاء‌الدین نیز اظهار داشت: 6 ماه است که پرونده علاءالدین در دیوان عدالت اداری باقی مانده است پس کی می‌خواهند پاسخگوی این پرونده باشند و تکلیف آن مشخص شود.
 
وی گفت: مراحل پرونده بسیار طولانی شده است و باید هر چه سریعتر به نتیجه نهایی برسد.