به گزارش پارس رضا مقدسی مدیرعامل خبرگزاری مهر در گفت وگو با فارس، با انتقاد از اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه تأخیر در انتخاب استانداران به صلاح مردم و دولت نیست، گفت: برخی افراد خودشان را پدرخوانده دولت می دانند و از جایگاه بالاتر به دولت امر و نهی می کنند که این رفتارها از سوی هر شخص و یا گروهی که باشد ناپسند است.

وی با تمجید از شیوه انتخاب استانداران با درنظر گرفتن دیدگاه نمایندگان مجلس، خاطرنشان کرد: این روند هماهنگ کمک می کند تا افرادی به عنوان استاندار انتخاب شوند که به دور از نگاه های سیاسی و حزبی در اندیشه حل مشکلات و رسیدگی به دغدغه های مردم باشند.

مدیرعامل خبرگزاری مهر خطاب به دولتمردان یادآور شد: دولت به رویه ای که در ایام انتخابات اعلام کرده بود پایبند باشد و بدون توجه به فشارهای سیاسی به انتخاب افرادی در راستای توسعه استان و کمک به مناطق محروم بی اندیشد.

مقدسی با بیان اینکه هاشمی باید پاسخگو باشد که انگیزه اش از دخالت در امور جاری کشور چیست، خطاب به وی اظهار داشت: آیا شما از دولت انتظاری فراتر از وظایف قانونی و رسیدگی به مشکلات مردم دارید یا به دنبال همان روندی هستید که در انتخاب رئیس دانشگاه آزاد بدان پایبند بودید.

وی در پایان اظهار داشت: در استان ها باید با هدف خدمت به مردم و پیگیری مشکلات آنها امور اجرایی دنبال شده و هر نگاهی که خلاف این باشد محکوم خواهد بود.