به گزارش پارس به نقل از مهر، براساس اعلام پلیس راه کشور تردد موتور سیکلت تا ساعت ۲۴ روزجمعه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

جاده چالوس

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴: ۳۰ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷: ۳۰ تا۲۴ روز جمعه از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

جاده هراز

تردد تریلرها ازمحور هرازکماکان ممنوع بوده و تردد کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶تا ۲۴ روز پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا۱۸ روز جمعه از مبارک آباد تا امام زاده هاشم در استان تهران به منظور تخلیه بار ترافیکی پیست آبعلی ممنوع خواهد بود.

محور دماوند

تردد تریلر ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از محور تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

ضمناً مرکزاطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به مسافران است.